Vienkārši vingrojumi apjomīgas sēžamvietas slaidināšanai. Iesaka trenere
Foto: Shutterstock

Pārāk liels dibens – tā, kritiski aplūkojot sevi spogulī, spriež ļoti daudzas daiļā dzimuma pārstāves. Fitnesa kluba "Sportima" trenere Eva Dzelme iesaka vienkāršus, bet ļoti efektīvus vingrojumus sēžamvietas tauciņu dedzināšanai un muskuļu stiprināšanai.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Prāvu sēžamvietu nereti saista ar sēdošu darbu. Mēdz pat sacīt – tai nu gan liels dibens birojā nosēdēts. "Tā nav, ka darbs, kur daudz laika jāpavada sēžot, automātiski nozīmē resnu dibenu. Lielāks vai mazāks dibens – tā vairāk ir gēnu lieta," skaidro Eva Dzelme. Pirmkārt, vienai daba gluži vienkārši devusi lielāku, citai mazāku sēžamvietu. Otrkārt, gēnos "ierakstīts", kur cilvēkam vairāk uzkrājas tauki – kādam tas ir uz sēžamvietas un ciskām, bet citam tie gluži pretēji vairāk nogulsnējas ķermeņa augšdaļā – rokās un krūtīs.

"Ja ir dabas dots liels dibens, "nodzīt" to nevarēs, jo iegurņa joslas kauli ir prāvāki un tur neko nevar mainīt. Bet ar vingrojumiem formēt sēžamvietu tvirtāku un smukāku gan var. Patiesībā jau jebkura lieluma dibens ir skaists, ja tas nav nošļucis, bet stingrs. Pavisam cits stāsts ir par liekajiem tauciņiem uz dibena – pret tiem gan varam cīnīties," saka fitnesa trenere.

Tiem, kam darbs saistīts ar ilgstošu sēdēšanu, mazkustīgumu un paaugstinātu stresa līmeni, gan ir lielāks risks veidoties liekajam svaram, piebilst Dzelme. Un, ja nu reiz tauciņiem ir tendence koncentrēties uz sēžamvietas, tad tur arī, protams, gastronomisku vaļību un mazkustīga dzīvesveida sekas būs ieraugāmas vispirms. Citam sēdoša darba darītājam apaļāka tieši pretēji kļūst ķermeņa augšdaļa, nevis dibens.

Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form