Ikdienišķi paradumi, kas palīdzēs iekustināt vielmaiņu un sadedzināt vairāk kaloriju
Foto: Victor Xok / cc

Nav iespējams mainīt dzimumu, medicīnisko vēsturi vai vecumu, taču ir iespējams darīt ko labu savam ķermenim, piemēram, būt fiziski aktīvai, ēst veselīgi un arī paātrināt vielmaiņu, kas rezultātā ļauj nokausēt vairāk kaloriju un uzturēt svaru līmenī. Šoreiz "Viņa" pēta vairākus ikdienišķus vielmaiņas paātrināšanas un kaloriju dedzināšanas veidus, kurus viegli iekļaut savā nedēļas rutīnā.

Dedzināt kalorijas vari gan tīrot māju, gan izkustoties darba pauzēs un brīvdienās. Tāpat nevajadzētu aizmirst par uzturu, kas ir tikpat nozīmīgs, kā citi paradumi, ja runa ir par vielmaiņas iekustināšanu, norādīts portālā "Verywell fit".

Sāc no paša rīta

Rīts ir viena no svarīgākajām dienas daļām, kas spēlē lielu lomu vielmaiņas paātrināšanā un tajā, cik daudz kaloriju sadedzināsi dienas laikā. Tomēr vēl pirms rīta plānojuma, tev vajadzētu labi un pietiekami izgulēties, lai nākamajā dienā pietiktu enerģijas ne tikai darbam, bet arī fiziskām aktivitātēm un atpūtas brīžiem. Turklāt pietiekams miegs palīdzēs koncentrēties visas dienas garumā.

Uzreiz pēc pamošanās ieteicams veikt dažus staipīšanās vingrinājumus, kas palīdzēs būt lokanākai un možākai. Savukārt pats process ļaus zaudēt dažas kalorijas. Tad ir laiks brokastīm un apģērbu izvēlei. Ēdienreizes lielumu izvēlies pēc principa – cik daudz spēka šajā dienā tev būs nepieciešams, taču neaizmirsti brokastot veselīgi un sabalansēti. Var šķist dīvaini, taču arī apģērba izvēle dod vajadzīgo mundrumu un palīdz dienas laikā notērēt vairāk kaloriju, tāpēc izvēlies komfortablus tērpus, kas liek tev justies labi un ļauj ērti kustēties.

Source info

DELFI Viņa


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl


Viņa.lv iesaka