Foto: Publicitātes foto
"Februāra "Baltic Outlook" numurā 98. lappusē ir reklāma, kurā ir norādīta precīza cena lidojumam abos virzienos. Taču, apmeklējot aviolīnijas mājaslapu un mēģinot biļetes uz reklamēto galamērķi abos virzienos iegādāties, izrādījās, ka lidojums par žurnālā minēto cenu vairs nav pieejamas," raksta anonīms lasītājs.

"Aizrakstīju "airBaltic" jautājumu par šo gadījumu, man atbildēja: "Laipni informējam, kā žurnāla noradītas cenas ir "sākot ar" un ir minētas par ceļojumu vienā virzienā. Biļetes, ja tās joprojām nav izpirktas, par šādām cenām var iegādāties mūsu mājas lapā."

Taču tas ir pilnībā pretrunā žurnālā publicētajai reklāmai! Turklāt Reklāmas likuma 8. pantā ir teikts: (1) Maldinoša reklāma ir aizliegta. (2) Maldinoša reklāma ir tāda reklāma, kura jebkādā veidā, ieskaitot tās pasniegšanas veidu, tieši vai netieši maldina vai varētu maldināt un kura sava maldinošā rakstura dēļ varētu ietekmēt personas ekonomisko rīcību vai kura kaitē vai varētu kaitēt konkurentam.

Cik ilgi vēl "airBaltic" nodarbosies ar maldinošu reklāmu?" sašutis ir lasītājs.

"airBaltic" korporatīvo komunikāciju viceprezidents, Jānis Vanags: "Latvijas aviokompānija airBaltic sadarbībā ar "Etihad" un citām aviokompānijām nodrošina lidojumus uz galamērķiem visā pasaulē caur tādiem tranzītmezgliem kā Abu Dabi, Parīze, Brisele, Kopenhāgena, Maskava un daudziem citiem. Aviobiļešu cenu šajos maršrutos nosaka tikai un vienīgi pieprasījums – jo vairāk biļešu pārdots, jo nedaudzās atlikušās biļetes kļūst dārgākas.

Tāpat kā "airBaltic" vienmēr nevar garantēt labus laika apstākļus Palma de Maljorkā, Maltā, Bari, Larnakā un citos pludmales galamērķos, arī nevaram garantēt, ka lētākās aviobiļetes nebūs izpircis kāds cits klients.

Vienlaikus izsakām nožēlu, ka mūsu centieni Latvijas iedzīvotājiem padarīt pieejamākus galamērķus Āzijā, Āfrikā un Austrālijā radījuši šādu pārpratumu, atvainojamies par neērtībām."

Sūti arī Tu savu reportāžu un saņem balvu - drošas automobiļu vadīšanas kursu 250 eiro vērtībā. Noteikumi lasāmi šeit. Sūti foto un video uz aculiecinieks@delfi.lv.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!