Foto: stock.xchng
Bagāžas pārvadāšana ir kā aviokompāniju Ahileja papēdis, jo šķiet, ka katrs ir saskāries ar nepatīkamo sajūtu, kad lidojuma galamērķī uz bagāžas lentes jūs savu ceļasomu neatrodiet. Tad seko skaidrošanās un formulāru aizpildīšana. Bet kas notiek, ja savu bagāžu tā arī nesaņem visi reisa pasažieri? Šāds nepatīkams pārsteigums bija jāpiedzīvo aviokompānijas "Air Berlin" pasažieriem.

200 pasažieri 9.augustā devās lidojumā no Stokholmas uz Berlīni, un liels bija viņu pārsteigums Berlīnē konstatējot, ka, izrādās, lidmašīna devusies ceļā ar tukšu bagāžas nodalījumu. Vēl vairāk, bagāža nebija atrodama arī Stokholmas lidostā. Tā gluži vienkārši pazuda, un tikai pēc mēneša daži pasažieri savas ceļasomas atguva, kamēr vairākums joprojām zīlē, kā un kur var pazust 200 pasažieru bagāža.

Reisa pasažieri izmanto visas iespējas, lai darītu zināmu savu attieksmi "Air Berlin", arī sociālos tīklus, tādējādi radot aviokompānijai sociālo mediju krīzi. Viņi ziņo uz aviokompānijas Twitter un Facebook "sienām" un pat ir izveidojuši Facebook grupu, kuras aprakstā teikts: "Mēs joprojām nevaram saprast, kā kapteinis varēja pieņemt lēmumu pacelties bez nevienas somas bagāžas nodalījumā. Mums ir nepieciešams "Air Berlin atbalsts" - lūdzu, izmeklējiet šo lietu! Runa taču neiet par vienu nozaudētu somu, bet veselu lidmašīnu ar pazaudētām somām!" Vienīgais ieteikums, kuru aviokompānija, kā atbildi publicējusi savos sociālajos tīklos, ir griezties lidostas pazaudēto un atrasto mantu departamentā.

Jāatzīst, ka "Air Berlin" pārstāvis publiski atvainojies pasažieriem par sagādātajām neērtībām un skaidrojis, ka, tā kā lielākā daļa reisa pasažieru šis ir bijis tranzītlidojums, kapteinis pieņēmis lēmumu pacelties, nesagaidot bagāžas iekraušanu, lai pasažieri laikus nokļūtu Berlīnes Tegel lidostā un pēc tam arī savu lidojumu galamērķos. "Air Berlin" arī apgalvo, ka ir atdevuši visas somas, par kurām tika iesniegti ziņojumi, un kompānija vēlreiz atvainojās, ka dažos gadījumos atgriešana prasījusi ilgāku laiku nekā parasti. Taču tos, kuru bagāža joprojām nav atrasta, šāda atbilde neapmierina, tāpēc  9.augusta pasažieru un aviokompānijas domstarpības turpinās.

Bagāžas aizkavēšanās vai pazušanas ir ierasta lieta, tāpēc noteikti ir vērts iegādāties ceļojuma un bagāžas apdrošināšanu un atcerēties, ka nododamajā bagāžā nevajadzētu likt vērtslietas, dokumentus, datorus, fototehniku un mobilos telefonus, kā arī citas vērtīgas vai jums dārgas un nozīmīgas lietas. Rokas bagāžā noderēs arī viena lieka drēbju kārta. Neaizmirstiet bagāžu marķēt, pieliekot tai zīmi ar savu vārdu, adresi un telefona numuru.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!