Latvijas reklāmas aģentūras, dizaina grupas, arhitektu biroji, filmu un skaņu studijas, kā arī individuāli praktizējoši profesionāļi no 1.februāra var iesniegt darbus pirmā reklāmas un radošo industriju festivāla “ADwards” balvām.
Rīkotāji informē, ka “ADwards” būs Latvijas mēroga festivāls, ar uzsvaru uz Latvijai raksturīgām radošām atšķirībām. Darbus varēs iesniegt līdz 5.martam, bet “ADwards” festivāls notiks 2006.gada 22.un 23.martā.

Laba reklāma nav iedomājama bez patiesi oriģinālām idejām un prasmes uztvert jaunas tendences jau iedīglī. Tāpēc atšķirībā no Latvijā populārā reklāmas festivāla “Golden Hammer”, “ADwards” balvas tiks pasniegtas nevis produktu (pārtikas, apģērbu, finanšu utt.), bet gan profesionālajās kategorijās, piemēram, par labāko reklāmas idejisko, grafisko vai tekstuālo izpildījumu, labāko produkta dizainu vai labāko komerciālo fotogrāfiju.

Pēc uzbūves un filozofijas “ADwards” būs analogs ik gadus Anglijā, Londonā notiekošajam D&AD festivālam, informē festivāla rīkotāji. Konkursa žūrija darbus vērtēs pa kategorijām divās grupās: “Ideja“ un “Meistarība“.

Idejas vērtējuma galvenais kritērijs ir radošā iecere, proti, tās oriģinalitāte, spēks un atbilstība. Meistarības vērtējuma galvenais kritērijs ir profesionālais izpildījums, tas, ko angļi dēvē par “craft”.

Darbus vērtēs starptautiska žūrija reklāmas, dizaina un rakstītā vārda grupās. Finālisti saņems īpašus diplomus, savukārt labākie darbi – sudraba un zelta “ADwards” ordeņus, kas būs augstākais profesionālais novērtējums valstī.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!