Visus, kuru spēkos ir veidot bērnu attieksmi pret veselīgu uzturu, LRA lūdz palīdzēt viņiem izvairīties no nopietnām veselības un aptaukošanās problēmām, kuras draud, sabiedrībai kultivējot neveselīgās pārtikas kultūru.
LRA izpilddirektore Ingrīda Krīgere-Lāce norāda, ka Eiropas Savienības Veselības un patērētāju lietu komisija jau pirms gada ieteikusi reklāmdevējiem izstrādāt savus pašregulācijas normatīvos aktus, kuri ierobežotu bērnu veselībai kaitīgās, nepilnvērtīgās pārtikas reklamēšanu.
Eiropas Dzērienu asociācija janvāra beigās nākusi klajā ar paziņojumu par jauniem mārketinga ierobežojumiem, kuri nosaka ierobežot gāzēto, bezalkoholisko dzērienu pārdošanu un reklamēšanu un aizstāt tos ar bezkaloriju vai mazkaloriju dzērieniem.
Pievērsties pašregulācijas jautājumiem šajā jomā sola arī LRA.