Vēl kāds ieteikums Līdakas kundzei & Co - uzsākot jebkuru biznesu ļoti svarīgi ir izplānot pareizu stratēģiju un netaupīt naudu pašām svarīgākajām lietām. Radio KNZ gadījumā tā bija absolūta izgāšanās, jo produkta (mūzikas) pasniegšanas veids (raidīšanas kvalitāte) bija zem katras kritikas. Salīdzinājumam der visbanālākis piemērs no jebkuras mārketinga pamatu mācību grāmatas – var ražot visgaršīgākās šokolādes konfektes, taču nav nekādu izredžu ar tām konkurēt tirgū, ja tās tiek pārdotas ietītas avīzē.
Varu vienīgi piekrist Līdakas kundzei tajā jautājumā, ka tagad 103.2 MHz frekvencē darbosies “profesionāļi”. Lai arī kāda mūzika tur skanēs, viņi saprot, ka nepieciešamas būs regulāras investīcijas, nopietna cīņa par savu tirgus nišu, un, ka darba augļi nebūs redzami ātrāk kā pēc gada. SWH Amadeus piemērs parāda, ka šī cīņa var būt arī krietni ilgāka pirms ir skaidrs, ka pasākums bija nerentabls.
Visvairāk ir žēl tas, ka Radio KNZ ir nogalināts, tikko tam sākot attīstīties un, ka tas paliks vēsturē vienīgi kā izmēģinājuma poligons un ideju krātuve citām radiostacijām, kā arī klasisks piemērs neprofesionālai uzņēmējdarbībai. Profesionāļi saprot kam ir nākotne un kam nav, un es nedomāju, ka par nejaušību ir jāuzskata tas, ka radiostacijas SWH Roks parādīšanās tirgū izsludināta vienā laikā līdz ar Radio KNZ aiziešanu, kā arī fakts, ka koncertu organizētāji nebaidās aicināt uz Latviju “mazpazīstamo” vācu grupu Rammstein. Ledus ir sakustējies, un tas nebūtu noticis bez klausītājiem, kas māk novērtēt labu mūziku. Paldies Jums!