"Manā gadījumā sūdzību par manu it kā "neētisko" rīcību iesniedza nevis mans klients, bet pretējā puse, kas nav apmierināta ar lietas rezultātiem. Tas ir kardināli atšķirīgi no Tihonova lietas, par kuru sūdzību iesniedza viņa paša klients," portālam "Delfi" paskaidroja Lešinskis.
Advokāts uzskata, ka "pretējās puses sūdzības par advokātu rīcību, kas veikta savu klientu interešu aizsardzībai ir diezgan parasta lieta, ko apstiprina arī ZAP Ētikas komisija, tāpēc īsti nav saprotams, ar ko mana situācija izpelnījusies šādu ievērību. Visdrīzāk tas saistīts ar zināmu "sociālo inerci" Tihonova lietai".
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit