Foto: DELFI

Divi uzņēmumi, kuru pamatnodarbošanās ir nozarēs ar augstu atkarību risku – SIA "Alfor", kam pieder "Fēnikss" spēļu zāles, un AS "Cēsu alus" – nupat sevi pieteikuši apģērbu biznesā. Vieni klientus mēģina piesaistīt, tirgojot apģērba gabalus ar dažādiem saukļiem, bet otri speciālas apģērbu līnijas tapšanā piesaistījuši pat dizaineri. "Delfi Bizness" skaidro, cik ētiska ir šāda biznesa prakse un, vai to nevar uzskatīt par slēptu azartspēļu un alkohola reklāmu.

Jānorāda, ka Latvijā azartspēļu un to vietņu reklāma ir atļauta tikai azartspēļu organizēšanas vietās. Savukārt alkohola reklamēšana ir atļauta ar virkni ierobežojumu.

Pārāk vispārināti

Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) "Delfi Bizness" norāda, ka "Fēnikss" interneta veikala gadījumā centrs slēptas azartspēļu reklāmas pazīmes pirmšķietami nesaredz. PTAC ieskatā, mājaslapā atrodamās preces ar dažāda veida apdruku tiešā veidā nenorāda, ka vietne varētu būt vērsta uz azartspēļu reklāmu.

PTAC secinājis, ka interneta veikalā izmantotais sauklis "Interneta veikals azartiskiem cilvēkiem" kontekstā ar šīs mājaslapas izmantošanas mērķi, pēc sākotnējā vērtējuma, ir uztverams kā vispārīgs apgalvojums, kuru nevarētu uzskatīt par azartspēļu reklāmu.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!