Foto: F64

Fotoradaru operatīvās darbības nodrošināšanai vairs nevajadzētu piesaistīt privātuzņēmumu, tā vietā fotoradaru ieviešanu varētu uzticēt Ceļu satiksmes drošības direkcijai (CSDD), šādu viedokli intervijā aģentūrai BNS pauda iekšlietu ministrs Rihards Kozlovskis.

Lai gan Satiksmes un Iekšlietu ministrijas darba grupa vēl pēta otrreizējo fotoradaru ieviešanu un ar savu galīgo ziņojumu nāks klajā vien piektdien, pēc ministra domām, turpmāk šo iekārtu ieviešana būtu uzticama CSDD.

"Ir skaidrs, ka, uzticot privātam partnerim noteiktu drošības sektoru, mēs esam uzkāpuši uz grābekļa," sacīja Kozlovskis, vērtējot sadarbību ar iepriekšējo fotoradaru ieviesēju "V-Traffic" ("Vitronic Baltica un Partneri").

Viņš norādīja, ka iepriekšējā sadarbība ar "V-Traffic" ir pierādījusi, ka nepietiekama finansējuma vai citu problēmu dēļ šāds projekts var vienkārši izgāzties. "Privātajam partnerim ir jāiesaistās tiktāl, ciktāl tas ir saistīts ar radaru piegādi, bet to izvietošanai un apsaimniekošanai būtu jāgulstas uz valsts struktūrvienību pleciem," savā redzējumā dalījās Kozlovskis.

Valsts 2012.gada decembra vidū nolēma lauzt sadarbības līgumu ar iepriekšējo fotoradaru ieviesēju "V-Traffic", jo tas nespēja laikus uzstādīt visus nepieciešamos fotoradarus.

Pēc radaru izslēgšanas policija uz ceļiem strādā pastiprinātā režīmā – ātruma pārkāpējus kontrolē gan ceļu policijas ekipāžas, gan policijas rīcībā esošie četri pārvietojamie radari.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!