Trešdien, 11.jūnija, vakarā Elizabetes ielas sākumā tika novilkta lielā, treknā līnija, kas iezīmē veloceliņu, uz kā rēķina brauktuve samazinājās no divām joslām uz vienu - kā tas iespaido satiksmi? To jau ceturtdienas, 12.jūnija, rītā varēja lieliski novērot - sastrēgums bija visā ielas garumā no Pulkveža Brieža krustojuma līdz Eksporta ielai. Lielisks risinājums!

Man, protams, pārmetīs neiejūtību un ne-zaļo domāšanu, izsakoties pret veloceliņiem, bet nu vajag taču domāt loģiski un praktiski. Paskaitiet, cik Rīgā ir auto un cik velobraucēju. Vai tiešām ir divas reizes jāsamazina auto plūsma uz pāris velobraucēju rēķina? Nemaz nerunājot par to, ka Latvijā velosezona vidējam cilvēkam (kurš nav velokurjers) ir, maksimums, pieci mēneši.

Man nav iebildumu pret veloceliņiem, bet ir absurdi tos ierīkot, nedomājot kā tikt galā ar auto plūsmu.

Un tie, kas bļauj par "zaļo domāšanu", atcerieties - jo vairāk veloceliņu - jo lielāks sastrēgums, jo vairāk auto stāv un netiek uz priekšu, jo piesārņotāks gaiss ir pilsētā!

Veloceliņus ierīkot vajag! Obligāti. Bet domājot ar galvu, plānojot, kā uzlabot kopējo satiksmi, nevis, kā fiksi izpatikt "zaļajam" vēlētājam.

Sūtiet savas reportāžas un saņemiet balvu - dāvanu karti restorāna apmeklējumam.

Foto un video gaidām epastā aculiecinieks@delfi.lv, vai arī izmantojiet nereģistrētajiem autoriem reportāžu iesniegšanai paredzēto formu!

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!