Foto: DELFI
Šonedēļ Brīvības ielā, kā arī Lāčplēša ielā, turpināsies kanalizācijas sistēmas oderēšanas darbi ar beztranšeju metodi, portālu "Delfi" informēja uzņēmuma "Rīgas ūdens" preses pārstāvis Artūrs Mucenieks.

Līdz šim Brīvības ielā veikta oderēšana kopumā jau aptuveni 750 metriem kanalizācijas tīklu, posmā no Silciema ielas Juglā līdz Džutas ielai Teikā.

No pirmdienas, 7. novembra, plānots šos darbus veikt Brīvības ielas posmos no Klijānu ielas līdz Ūnijas ielai, kā arī no Senču ielas līdz Biķernieku ielai. Brauktuves segums šo darbu laikā netiek bojāts. Tie nerada arī īpašu apgrūtinājumu transporta kustībai, jo darbi netiek veikti lielāko sastrēgumu stundās no pulksten 7 līdz 10, kā arī no pulksten 16 līdz 20.

Pārējā laikā tehnoloģisko iekārtu izvietošanai aptuveni 50 metru garumā tiek aizņemta un ar vadstatņiem norobežota tikai viena braukšanas josla. Darbus veicot posmā no Klijānu ielas līdz Ūnijas ielai, tehnika lielākoties būs izvietota zem Gaisa tilta, brauktuvi uz Brīvības gatves neaizņemot.

Katrā kanalizācijas vadu oderēšanas posmā darbi notiek sešas līdz astoņas stundas. To laikā iespējams paaugstināts trokšņu līmenis, var būt jūtama arī neliela smaka.

Paralēli darbiem Brīvības ielā, kanalizācijas vadu oderēšana notiek arī Lāčplēša ielā, kur pašlaik darbi jau paveikti posmā no Maskavas ielas līdz Satekles ielai. Kopumā oderēšanas darbus Lāčplēša ielā paredzēts veikt 114 posmos ar kopējo garumu 2300 metri, no Maskavas ielas līdz Kr. Valdemāra ielai.

No 7. novembra kanalizācijas vadu oderēšanu plānots veikt Lāčplēša ielas posmos no Maskavas ielas līdz Dagdas ielai, no Gogoļa ielas līdz Kalupes ielai, kā arī no Satekles ielas līdz A. Čaka ielai.

Arī šajā ielā nav paredzēts darbus veikt transporta kustības sastrēgumstundās.

Kanalizācijas sistēmas oderēšanas darbus ar beztranšeju metodi jeb tā saucamā polimēra "zeķes" ievietošanas tehnoloģija ļauj veikt remontdarbus neuzlaužot asfalta segumu. Šī tehnoloģija paredz kanalizācijas vadā ar karsta tvaika palīdzību iepūst poliestera materiālu, kas piesūcināts ar epoksīda sveķiem un citām ķīmiskām komponentēm, tā veidojot "cauruli caurulē" un novēršot vada bojājumus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!