A/s "Rīgas siltums" informācijas daļas vadītājs Andris Sproģis pauda, ka, ieviešot klientu pretenziju datorizētu uzskaiti, vienlaikus tiks atrisinātas vairākas problēmas - precīzi tiks dokumentēts pieteikuma vai sūdzības saņemšanas laiks, kā arī bojājumu novēršanas ilgums. Tādējādi būs arī iespējams izvērtēt strādājošo darba tempus un kvalitāti.
Lai gan visas klientu pretenzijas līdz šim tika dokumentētas, nebija iespējams ātri gūt pietiekami skaidru priekšstatu par katras brigādes darba apjomiem un no klientiem saņemto sūdzību daudzumu.
Programma pieļauj plašas informācijas analīzes iespējas - cik sūdzību saņemts no viena dzīvokļa, mājas vai vienas brigādes apkalpojamā rajona. Uzņēmuma vadībai būs arī iespēja kontrolēt, vai visas pretenzijas tiek reģistrētas, jo sarunas ar klientu palīdzības dienesta darbiniekiem, tāpat kā līdz šim, tiks ierakstītas.
Perspektīvā paredzēts, ka klientu palīdzības dienestā būs iespējams saņemt konsultācijas arī par patērētās siltumenerģijas norēķiniem, kā arī noskaidrot vairākus citus jautājumus.
Līdz šim a/s "Rīgas siltums" klienti atkarībā no rajona varēja zvanīt pa astoņiem dažādiem tālruņu numuriem. Pagaidām šie klientiem zināmie tālruņi vēl funkcionēs, taču pakāpeniski tiks likvidēti - dispečera balss vietā būs dzirdams automātiskā atbildētāja lūgums zvanīt pa bezmaksas numuru.