Šajā Latvijas Reklāmas asociācijas podkāsta "Mārketings pret Covid-19" epizodē lielā saruna ar radošās aģentūras "WKND" partneri un stratēģi Mārtiņu Dziedātāju. Saruna par šī brīža situācijas ietekmi uz biznesu, kāds bija kritums radošo pusē, ko "WKND" darīja, lai pielāgotos. Kāds ir Mārtiņa lielais ieteikums visiem klientiem šobrīd, un kādi ir nozīmīgākie stratēģisko lēmumu pieņemšanu ietekmējošie faktori? Ieskats arī skarbajā realitātē, ka "krīze vēl nav sākusies" un cik liela ir patiesā varbūtība, ka mārketings izglābs uzņēmumu? 22.04.2020. epizode.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit