Vairākus reklāmas laukumus, no kuriem katrs ir 100 pikseļu liels, viņš pārdevis brāļiem un draugiem, un kad bija nopelnījis 1000 dolāru (593 lati), Tjū izplatīja preses relīzi, paziņojot par savu projektu.
Informāciju publiskoja plašsaziņas līdzekļi un tā ātri izplatījās arī internetā, un drīz daudz uzņēmumu mājaslapā ievietoja savus logo ar saiti uz to interneta vietnēm.
Tjū jau pārdevis vairāk nekā 900 000 pikseļu.
Viltšīrā, Anglijas dienvidrietumos, dzīvojošais jaunietis pastāstīja, ka pagaidām par nopelnīto naudu esot nopircis tikai mašīnu.
Tjū jau saņēmis daudz darba piedāvājumu no interneta kompānijām, kuras sajūsminājis jaunieša radošums.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit