Foto: Publicitātes foto
Amerikāņu kompānijai "Procter & Gamble" nācies atvainoties par to, ka uz viena no saviem produktiem viņi izvietojuši simbolu, kas saistīts ar Ādolfa Hitlera nacistisko režīmu.

Kā vēsta izdevums "The Washington Times", uz kompānijas ražotā veļas pulvera bijis attēlots futbola krekliņš ar numuru "88", ko neonacistu un ultralabējo grupējumi izmanto kā kodētu sveicienu.

Kompānijas pārstāvis Gabi Hasings paskaidrojis, ka šī sakritība bijusi nejauša, jo pats skaitlis "88" nozīmējot mazgāšanu skaitu, kādai paredzēts konkrētais iepakojums.

"Mēs ļoti atvainojamies, ja kādam ir radušās nepareizas asociācijas, un paši stingri distancējamies no ultralabējās ideoloģijas," teica Hasings.

Tāpat kompānijai no ražošanas nācies atsaukt mazgāšanas līdzekļu sēriju, uz kuras redzams skaitlis "18", ko arī saista ar fīrera vārdu. (1 un 8 ir attiecīgie alfabēta burti A un H, kas veido Ādolfa Hitlera iniciāļus.)

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!