Bija plānots, ka "Cruiser" lidos gandrīz ar skaņas ātrumu, kas samazinātu lidojuma laiku par vienu piektdaļu.
Taču aviokompānijas pauda skeptisku attieksmi pret šo projektu, norādot, ka lidojuma laika saīsināšana nav pietiekams iemesls, lai pamatotu biļešu cenu kāpumu biznesa klasē par 15 procentiem.
"Boeing" galvenais izpilddirektors Alans Malelijs sacīja, ka kompānija turpinās izstrādāt lielātruma lidmašīnas koncepciju, taču koncentrēs savus centienus uz superefektīva lidaparāta radīšanu. Šī lidmašīna, pēc Malelija vārdiem, būs gatava ekspluatācijai līdz 2008.gadam un izmēru ziņā atgādinās "Boeing 777". Viņš neminēja aptuvenu līdzekļu apjomu, kāds nepieciešams jaunā modeļa radīšanai.
Pēc FT datiem, "Boeing" pēdējos 18 mēnešos samazinājis ražošanu par 50 procentiem uz avionozares krituma fona. Šogad kompānija plāno uzbūvēt 380 lidmašīnu, bet 2003.-2004.gadā - 275-285 lidmašīnas. Kompānija negaida ražošanas palielinājumu līdz 2005.gadam.
Kopš šā gada marta kompānijas akcija zaudējusi 36 procentus vērtības.