28. oktobrī vietējā lidsabiedrība "Alrosa" paziņoja, ka Tu-154 (konkrētā lidmašīna attēlā) ar 140 pasažieriem pēdējo reisu aizvadīja maršrutā no Mirnijas pilsētas Jakutijā uz Sibīrijas Novosibirsku.
Tu-154 izstrādāja padomju kompānijā "Tupolev" un tā kļuva par izplatītāko pasažieru lidmašīnu vidēja attāluma reisos PSRS. Vairāk nekā 1000 tādas lidmašīnas piedalījās pasažieru pārvadājumos.
Pirmais Tu-154 lidojums notika 1968. gada 3. oktobrī, bet regulārajā komerciālajā satiksmē Tu-154 ienāca 1972. gadā. Tu-154 ražoja līdz pat 2013. gadam.
Eiropas Savienībā (ES) Tu-154 lidojumi regulārajos reisos tika aizliegti jau 2006. gadā lidmašīnas lielās trokšņainības un degvielas patēriņa dēļ.
Joprojām divus Tu-154 pasažieru reisiem izmanto Ziemeļkorejas lidsabiedrība "Air Koryo".
Lai gan Tu-154 drošības līmenis nav bijusi problēma, lidaparāts iesaistīts dažādās katastrofās, ņemot vērā tās plašo pielietošanu dažādos apstākļos.
2010. gadā pie Smoļenskas miglaina laikā avarēja Polijas valdības Tu-154 ar prezidentu Lehu Kačinski un citām amatpersonām uz klāja. Bojā gāja visi 96 lidaparātā esošie cilvēki.
2016. gada decembrī Krievijas armijas Tu-154 ar militārā kora dalībniekiem uz klāja avarēja Melnajā jūrā. Lidmašīna devās uz Sīriju, bojā gāja visi 92 cilvēki tajā.