1000 kilometru garā naftas vada būves izmaksas ir 800 miljoni dolāru (446,4 miljoni latu). Vēl pirms mēneša Kazahstānas kompānija izteicās, ka pati ir gatava finansēt Ķīnas naftas vada būvi un nosauca tā izmaksas viena miljarda dolāru apmērā.
Naftas vadu no Kazahstānas uz Ķīnu plānots uzbūvēt līdz 2006.gadam. Paredzams, ka pa to tiks transportēta CNPC Kazahstānas rietumos iegūtā nafta, kā arī nafta no "LUKoil" un Kanādas "PetroKazakhstan" apgūtajām Kumkolas atradnēm Kazahstānas dienvidos.
Kazahstānas-Ķīnas naftas vads var kļūt par pirmo naftas transporta projektu, kas savienos bijušās PSRS valstis ar strauji augošo Ķīnas ziemeļrietumu tirgu. Naftas vadu no Rietumsibīrijas atradnēm uz Ķīnu plāno būvēt arī Krievijas naftas kompānija "Jukos".
Sākotnēji bija plānots, ka šīs naftas vads tiks uzbūvēts līdz 2005.gadam, tomēr septembra vidū izskanēja informācija, ka "Jukos" plāni, visdrīzāk, nepiepildīsies, jo Krievijas prezidents Vladimirs Putins apsverot konkurējošo maršrutu, kas nodrošinātu naftas piegādes Japānai. Maijā "Jukos" tika vienojusies 25 gadu laikā pa cauruļvadu uz Dacinu piegādāt Ķīnas naftas kompānijai CNPC 5,1 miljardu barelu naftas.
Savukārt Japānas nacionālā naftas korporācija oktobra sākumā paziņoja, ka ir gatava sniegt finansiālu un tehnisku atbalstu naftas vada būvei no Angarskas līdz Nahodkai Klusā okeāna piekrastē, ja šāds projekts Krievijā tiks galīgi saskaņots.