Vieta, kur iepazīt uzņēmumu dvēseli: platforma #darbavietas svin gada jubileju
Vieta, kur iepazīt uzņēmumu dvēseli: platforma #darbavietas svin gada jubileju
Vieta, kur iepazīt uzņēmumu dvēseli: platforma #darbavietas svin gada jubileju
Šoruden pirmo jubileju svin Latvijas vadošā ziņu medija "Delfi" izveidotā platforma #darbavietas. Pirms gada plašākai sabiedrībai tika prezentēta Latvijā vēl nebijusi satura vietne darba ņēmējiem un devējiem, kas sniedz iespēju vēl plašāk un daudzpusīgāk iepazīt darba tirgus iespējas un aktualitātes.
Ar darba sludinājumu portālos redzamo informāciju potenciālajam darbiniekam bieži vien nepietiek, lai viņš varētu izdarīt pārdomātu izvēli. Viņam vajag vairāk – uzzināt par iespējamās darbavietas filozofiju un vērtībām. "Delfi" mērķis bija izveidot ērtu, uzskatāmu un uzticamu satura platformu, kur satikties darba meklētājiem un devējiem.

Vietnē #darbavietas potenciālie darbinieki var iepazīties tuvāk ar dažādu uzņēmumu vērtībām, piedāvātajiem darbinieku bonusiem un labumiem, iekšējo uzņēmuma kultūru, darba vidi un citām aktualitātēm, kas ideālajam darbiniekam ļaus atrast savu izsapņoto darbavietu, bet uzņēmumam – savu perfekto darbinieku.

Šis projekts ir kaut kas vairāk nekā tikai vakances. Šajā projektā tiek atklāti parādīta uzņēmuma sirds, darbinieki un tas, ar ko lepojas katra darbavieta. Uzņēmumi platformā ļauj ielūkoties savā darba vidē un iedvesmo potenciālos darba ņēmējus pirms pieteikšanās vakancei iepazīt uzņēmuma vērtības. Ar to šis projekts ir īpašs – mēs sākotnēji emocionāli nodibinām attiecības ar šo uzņēmumu un saprotam, vai mums sakrīt vērtības, vai mūs apmierina darbavietas labumu grozs un atmosfēra, un tikai tad izlemjam, vai vēlamies šajā uzņēmumā pieteikt savu kandidatūru.
Žanete Kļaviņa, "Delfi Brand Studio" vecākā kreatīvo projektu vadītāja
Dalībai platformā kopš tās starta atsaukušies jau 22 partneri – uzņēmumi, kuri vēlas būt daļa no "Delfi" iniciatīvas risināt darba tirgus problēmas Latvijā un iepazīstināt plašāku sabiedrību un potenciālos darba meklētājus ar sevi kā uzticamu un saistošu darba devēju, kā arī aktuālajām vakancēm.

#darbavietas platformas mērķis ir nākotnē piesaistīt vēl vairāk sadarbības partneru, lai pēc iespējas vairāk lasītāju uzzinātu, cik spēcīgi, interesanti un iedvesmojoši uzņēmumi ir mūsu valstī, un ne tikai to vien. Šobrīd ikviens var iepazīt tādus uzņēmumus kā "airBaltic", ATEA, "Luminor", "SmartLynx Airlines", "Cognizant", "Samsung", "Playtech Live Latvia", "EY Latvija", "Valmieras stikla šķiedra", DNB un "Delfi".

Darba tirgus un personāla vadības tendences nākamajam gadam liecina, ka darba devēji arvien vairāk domās par iekļaujošas darba vides attīstīšanu un veidošanu savā uzņēmumā, domājot gan par dažādām vecuma grupām, gan cilvēku spējām. Arī darba un privātās dzīves līdzsvars joprojām būs aktuāls temats – tiks meklēti veidi, kā uzlabot darbinieku labbūtību, nodrošināt elastīgu darba laiku un daļēji attālināta darba iespējas, kā arī ar darbiniekiem runās par tik aktuālo tematu "profesionālā izdegšana". Ja arī tavam uzņēmumam tas rūp, #darbavietas ir lieliska platforma, kur par to pastāstīt plašākai auditorijai.
Laura Baikova, "Delfi" personāla vadītāja
"Delfi" šovasar atvēra savas durvis un pie sevis aicināja ciemos #darbavietas projekta dalībniekus un sadarbības partnerus, lai neformālā gaisotnē iepazītos tuvāk, pastāstītu viņiem par mediju darba ikdienu, platformas nākotnes plāniem un sniegtu citu projekta dalībniekiem interesantu informāciju.

Jau drīzumā – 26. oktobrī – "Delfi" piedāvās video diskusiju, kurā piedalīsies #darbavietas projekta partneru pārstāvētu uzņēmumu personāla vadītāji un tiks runāts par dažādiem darba tirgū aktuāliem tematiem.

Stiprinot sabiedrības izpratni par dažādiem ar darba vidi un kultūru saistītiem jautājumiem, turpinām arī "Delfi Brand Studio" uzsākto projektu "Misija: dedlains", kur lasītāji var atrast noderīgus un praksē izmantojamus padomus un ieteikumus darba ikdienas uzlabošanai, profesionālo prasmju attīstīšanai un izaugsmei, kā arī dažādus pieredzes stāstus.