'Delfi Brand Studio'
svin piekto jubileju
PAVEROT JAUNAS REKLĀMAS SATURA IESPĒJAS
Šopavasar ziņu medija "Delfi" radošā reklāmas satura aģentūra "Delfi Brand Studio" svin piecu gadu jubileju. Jauni formāti un sadarbības partneri, veiksmīgi eksperimenti sociālajos tīklos un video satura attīstība, starptautisks novērtējums – paveikts daudz, bet nākotni iezīmē jauni mērķi.
Šis gads bija milzu lēciens mūsu attīstībā. Ja pirms tam mazliet piesardzīgāk meklējām jaunus risinājumus, tad tagad riskējām un ieguldījām daudz enerģijas, lai piedāvātu partneriem jaunus formātus, paplašinot komunikāciju ārpus "Delfi" vides. Ar izciliem rezultātiem, taču pieklājīgu kaudzīti mācībstundu, kas piederas attīstības ceļā. Vērtīgākā atziņa, ar ko dodamies jaunajā darbības gadā, – tendences nāk un iet, taču svarīgākais ir saglabāt savu kodolu. Mūsu kodols ir kvalitatīvs saturs un stāsti, kas aizrauj.
Marta Cīrule,
"Delfi Brand Studio" vadītāja
"Delfi Brand Studio" piedāvā daudzveidīgas satura iespējas, sākot no rakstiem un rakstu sērijām "Delfi" ierastajā rakstu skatā līdz interaktīviem dizaina projektiem, podkāstiem, videodiskusijām un raidījumiem. Aktualitāti saglabā zīmolu klātesamība sporta un izklaides notikumos "Delfi" vidē, izklaidējoši testi, konkursi, balsojumi, satura bloku izvietojumi un citi nestandarta risinājumi, ko novērtē gan sadarbības partneri, gan lasītāji.
Kopā ar partneriem meklējam dažādus risinājumus zīmolu vēstījumu nodošanai, spēlējamies ar formātiem, izejam ārpus "Delfi" vides. Nemainīga paliek viena vērtība – cilvēks. Labos stāstos ir jābūt galvenajam varonim – patiesam, mērķtiecīgam, aizrautīgam. Tādam, kurš nebaidās darīt un nebaidās arī kļūdīties. Šīs pieredzes mūs iedvesmo darīt pašiem un veidot savus stāstus.
Kristīne Melne,
"Delfi Brand Studio" galvenā redaktore
Turpinot sadarbībā ar vairākiem partneriem 2022. gada oktobrī tapušās platformas #darbavietas attīstību, izgājām ārpus vietnes, organizējot divas videodiskusijas par dažādiem jautājumiem, kas rūp gan darba devējam, gan ņēmējam. Tāpat aicinājām sadarbības partnerus uz diviem pasākumiem – "Delfi" atvērto durvju dienām ar vērtīgām lekcijām un ieskatu ziņu medija ikdienā.
#darbavietas platforma ir sadarbojusies ar 22 uzņēmumiem no astoņām dažādām nozarēm, sasniegusi 246 000 lapu skatījumu un 56 miljonus pašreklāmas impresiju portālā "Delfi", bet sociālajos tīklos – vairāk nekā 460 000 lietotāju.
Ja pirmajā darbības gadā fokusējāmies uz platformas atpazīstamību, tad otrajā gadā turpinām HR komūnas veidošanu.
Žanete Kļaviņa,
"Delfi Brand Studio" vecākā kreatīvo projektu vadītāja
Sestajā darbības gadā, turpinot līdz šim veiksmīgo produktu attīstību, "Delfi Brand Studio" sadarbības partneriem piedāvās arī jaunu risinājumu – "DBS Light" jeb rakstus vai rakstu sēriju vienkāršotā dizainā, kas ļaus zīmola stāstu lasīt bez vizuālā trokšņa.

Lai mums, "Delfi Brand Studio", mūsu sadarbības partneriem un lasītājiem, jaunajā darbības gadā daudz kopīgu piedzīvojumu tuvu un tālu, jaunu pieredžu un stāstu, kas iedvesmo darīt, izmēģināt un piedzīvot pašiem!
"Delfi Brand Studio" komanda apvieno zināšanas un pieredzi par reklāmu un satura veidošanu, kopš 2019. gada piedāvājot dažādus Latvijas mediju vidē pamanāmus un unikālus risinājumus.
Mēs veidojam saturu, kas ieinteresē, aizrauj un iedvesmo. Mēs veidojam stāstus, kurus cilvēki lasa, atceras un ar kuriem dalās.
Sazinies ar mums
+371 677 840 55
brandstudio@delfi.lv
Dēļu iela 4-8, Latvija, Rīga
www.delfi.lv