Foto: Pexels
Izveidot e-veikalu mūsdienās var ātri un ar nelielu resursu ieguldījumu. Reaģējot uz krasajām izmaiņām Latvijas un globālajā ekonomikā, pēdējo mēnešu laikā uzņēmumi strauji sākuši ieviest e-komercijas risinājumus, lai spētu turpināt piedāvāt savus produktus un pakalpojumus. Par procesu, kā pareizi veidot, uzturēt un virzīt savu e-veikalu jau no pirmā soļa pieredzē dalās digitālā mārketinga eksperts, pasniedzējs un mentors Edgars Koroņevskis.

Vebinārā “E-komercija praksē: Satura mārketings” tika apskatītas tēmas, kas sniedz praktiskas atbildes uz mājas lapas satura pamatjautājumu: „Kā veicināt klientu piesaisti un pirkumus?“.

Eksperts apskatīs sekojošas tēmas:
• Satura mārketinga pamati;
• Satura plāna izveide;
• Google optimizācija (SEO);
• Sociālo mediju iesaiste.

”Esiet uz klientu vērsti, apgūstiet jaunas digitālās iespējas, lai saziņai ar auditoriju pievienotu abpusēju vērtību. Šāda e-komercijas stratēģija ļaus sasniegt nospraustos mērķus,» novēl digitālā mārketinga eksperts ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi digitālajā mārketingā un lietotāju pieredzes (UX) jomā Edgars Koroņevskis.

Vebinārs tapis SEB bankas bezmaksas biznesa zināšanu platformas internetā eAkademija.lv ietvaros.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!