Foto: Publicitātes foto
Auto dīleru tīkls "Moller Auto" ir pierādījis sevi ne vien kā nozīmīgu spēlētāju auto tirgū, bet arī izcilu darbavietu, kuras centrālā vērtība ir cilvēki. Šogad "Moller Auto" Latvijā, Lietuvā un Igaunijā atkārtoti atzīts par "Great Place To Work" (GPTW) sertificētu uzņēmumu, kas ir augstākā līmeņa atzinība par uzņēmuma darba vides un kultūras kvalitāti. Kā norāda Izīda Gerkena, "Moller Auto" uzņēmumu grupas izpilddirektore Baltijā, šis sertifikāts ir spilgts apliecinājums uzņēmuma darba videi, kuras fundaments ir savstarpējā uzticēšanās un cilvēku labbūtība.

"Great Place To Work" ir globāla sertifikācijas programma, kas, balstoties uz darbinieku aptaujām, kā arī uzņēmuma politikas un prakses auditu, rūpīgi novērtē darbavietas kultūru un darbinieku pieredzi.

Saskaņā ar GPTW metodoloģiju, lielisku darbavietu nosaka četras galvenās kvalitātes – darbinieki uzticas cilvēkiem, pie kuriem viņi strādā jeb savai vadībai, un lepojas ar savu darbu; viņi labprāt sadarbojas ar kolēģiem un strādā stabilā atmosfērā, neatkarīgi no savas lomas, identitātes vai amata organizācijā. Sertifikātu ieguvušo uzņēmumu darbinieki atbalsta savas organizācijas kultūru un vadību, viņi jūtas novērtēti un ieteiktu savu darba vietu arī citiem.

Auto dīleru tīkls "Moller Auto" GPTW sertifikātu saņem jau kopš 2020.gada. Turpina Izīda Gerkena, "Moller Auto" uzņēmumu grupas izpilddirektore Baltijā: "Uzņēmumi, kuru darba vides pamatā ir uzticēšanās, ne tikai piesaista labākos talantus, bet arī gūst ievērojamus panākumus ilgtermiņā. Izcila darba vide mūsu kolēģiem ir viena no "Moller Auto" stratēģiskajām prioritātēm un centrālajām uzņēmuma vērtībām. "Great Place To Work" apliecinājums vēlreiz apstiprina, ka mūsu pūles veidot taisnīgu, iekļaujošu un uz talantu attīstību vērstu darba vidi, kuras fundaments ir savstarpēja uzticēšanās, novērtē arī darbinieki, par ko esmu ļoti pateicīga. Viņu degsme, radošums un lojalitāte ir pīlāri, kuros balstās mūsu darba vides kultūra."

Šobrīd "Moller Auto" Baltijas valstīs nodarbina vairāk nekā 600 cilvēku, tajā skaitā pārdošanas speciālistus, auto servisu darbiniekus, klientu apkalpošanas speciālistus un daudzu citu jomu lietpratējus. Latvijā "Moller Auto" nodrošina vairāk nekā 250 darbavietas, piedāvājot ne vien iespēju strādāt mūsdienīgā vidē un ar taisnīgu atalgojumu, bet arī darbinieku labbūtību vērstus pasākumus, tostarp dažādas saliedēšanās aktivitātes un bonusus, veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu u.tml.

Gerkena skaidro, ka globāli GPTW ir plaši pazīstams apliecinājums organizācijas darba vides kvalitātei. Turklāt, iegūstot GPTW sertifikātu, uzņēmums saņem arī datos balstītu atzinumu, kas arī turpmāk palīdz attīstīt vēl augstvērtīgāku darba vidi un kultūru, izprotot darbinieku pieredzi un novērtējot talantus, kā arī stiprinot darbinieku lojalitāti un uzticēšanos vadībai.

"Ikviena uzņēmuma darba vide ir daļa no tā konkurētspējas stūrakmeņiem. Mūsdienās darbinieki meklē darba devējus, kuriem var uzticēties; viņi vēlas izaugsmi, elastību, harmoniju un sapratni - citiem vārdiem sakot, vidi kas vairo viņu attīstību gan kā personībām, gan kā profesionāļiem. Un ir tikai saprotams, ka labākie talanti nevēlēsies strādāt darbā, kur valda haoss, nesaskaņas, pavirša attieksme pret cilvēkiem un viņu vēlmi augt. Atkārtoti iegūtais GPTW sertifikāts nav tikai atzinums – tas ir spogulis tam, kā darbinieki jūtas, nākot uz darbu un veicot savus pienākumus; tas ir novērtējums un atbalsts mūsu kā darba devēja uzņemtajam kursam darba vides attīstīšanā," atklāj Gerkena.

Tikmēr Elīna Grāvīte, "Moller Auto" Cilvēkresursu vadītāja Baltijā, akcentē, ka vēl viens no kritērijiem, kas nosaka darba vides kvalitāti, ir arī darbinieku rotācija: "Augstai rotācijai, protams, var būt dažādi iemesli, taču tas, kā darbinieki jūtas savā darba vidē, ir viens no izplatītākajiem iemesliem, kādēļ viņi paliek vai meklē citas darba iespējas. Strādājot "Moller Auto", man ir liels gandarījums, ka trešā daļa no mūsu darbiniekiem Latvijā uzņēmumā strādā vismaz 5 gadus. Taisnīgs un stabils atalgojums ir nemainīgi svarīgs faktors, taču ilgtermiņa darbinieki, kuri lepojas ar savu darbavietu, ir rezultāts arī nemitīgai uzņēmuma iniciatīvai, organizējot dažādus labbūtības un profesionālās izaugsmes veicināšanai paredzētus pasākumus."

Grāvīte stāsta, ka līdztekus dažādām apmācībām, semināriem un pieredzes apmaiņai ne vien Latvijā, bet arī ārvalstīs, "Moller Auto" organizē, piemēram, ikgadējo "Veselības mēnesi", kura laikā visi darbinieki Baltijas valstīs tiek mudināti iesaistīties veselīga dzīvesveida kaldināšanā, vienlaikus īstenojot dažādas fiziskās aktivitātes: "Pērn mūsu darbinieki iesaistījās izaicinājumā, kura mērķis bija kopīgiem spēkiem nostaigāt tik soļu, cik nepieciešams, lai apietu apkārt zemeslodei. Visi mūsu darbinieki tika aicināti piedalīties arī "Moller Auto" vasaras festivālā, kas ir pasākums kopā būšanai un vienmēr tiek papildināts ar dažādām sportiskām aktivitātēm. Šādi pasākumi ir ļoti būtiski cilvēku saliedēšanai, kas vienlaikus stiprina lojalitāti un uzticēšanos, tāpēc tiem ir jābūt katras organizācijas dienaskārtībā."

"Great Place To Work" sertifikācijas programma darbojas vairāk nekā 40 gadus, un tās misija ir palīdzēt organizācijām radīt labākas darbavietas. GPTW katru gadu veic vairāk nekā 10 miljonu darbinieku aptauju vairāk nekā 10 000 organizācijās 170 valstīs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!