Foto: Publicitātes foto
E-komercijas segmenta līderis Baltijas valstīs "Kesko Senukai Digital" klientu apkalpošanas kvalitāti uzskata par vienu no sekmīgas attīstības sastāvdaļām. Līdz ar neseno sadarbības paplašināšanu ar starptautisko sūtījumu piegādes kompāniju "Venipak" paredzama vēl straujāka izaugsme.

Uzņēmuma, kas pēc pārdošanas apjoma Baltijas valstīs apsteidz e-komercijas milžus, piemēram, "Amazon", kurjeru vadītājs Marius Dūdėnas stāsta, ka tiek pieliktas milzu pūles, lai visās ķēdēs nodrošinātu augstu klientu apkalpošanas kvalitāti.

"Iekšējie procesi nodrošina, ka preces nonāk pie klientiem saskaņā ar visiem mūsu iekšējiem kvalitātes standartiem. Vēlāk tās tiek nodotas loģistikas partneriem. Mums ir ļoti svarīgi, lai varam uzticēties piegādātājam, jo veids, kādā preces nonāks pie pircējiem, ietekmē arī mūsu reputāciju," saka Dūdėnas.

Daudzsološa sadarbība ar "Venipak"

"Jau esam novērtējuši sadarbības potenciālu ar "Venipak" un paplašinām darbības loku. Mums ir svarīga piegādes uzņēmuma elastība un spēja pielāgoties klientu vajadzībām, kā arī spēja saņemt atgriezenisko saiti. Mēs viens otru saucam par partneriem, un šāda pieeja patiešām palīdz uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti," pārliecināts "Kesko Senukai Digital" kurjeru vadītājs Baltijas valstīs.

Runājot par "Venipak" priekšrocībām B2B segmentā, Dūdens norāda uz ātri reaģējošu un proaktīvu vadības ķēdi – problēmas tiek nekavējoties atrisinātas.

""Venipak" strauji uzlabo pakalpojumus un klientu apkalpošanu, un tas jau atspoguļojas rezultātos. Tirdzniecībai ir raksturīga izteikta sezonalitāte, un mums ir ļoti svarīgi nodrošināt kvalitatīvu klientu apkalpošanu pat visspraigākajos laika posmos, piemēram, svētkos vai Melnās piektdienas izpārdošanās. "Pērn "Venipak" strādāja patiešām labi, jo mums nebija tā saucamo pudeles kaklu jeb šauro vietu loģistikas ķēdē, tādējādi klienti laikā saņēma pirkumus, lai gan tirdzniecības apjoms bija trīs vai pat četras reizes lielāks, nekā ierasts ikdienā," stāsta Dūdėnas.

Visaugstāk vērtē atgriezenisko saiti

"Venipak" vadītājs Justs Šablinsks norāda, ka pēdējos sešos gados uzņēmums ir audzis vairāk nekā pusotru reizi. Lai gan process bija patiešām sarežģīts, klientu, it sevišķi lielo uzņēmumu, atgriezeniskā saite palīdzējusi uzlabot pakalpojumu un apkalpošanas kvalitāti.

"Mēs turpinām augstu vērtēt klientu atgriezenisko saiti un attiecīgi uzlabot iekšējos procesus un apkalpošanas kvalitāti. Tādējādi "Kesko Senukai Digital", kas profesionāli novērtē visas klientu apkalpošanas ķēdes, ir lielisks sadarbības partneris, kas mums palīdz pilnveidoties," apliecina Šablinsks.

Jau kādu laiku kurjeru vērtēšanas rādītāji uzņēmumā tiek uzraudzīti visaugstākajā vadības līmenī. Tas ļauj ne vien izpildīt izvirzītos uzdevumus, bet arī nekavējoties veikt pasākumus, ja tiek novērotas negatīvas pārmaiņas. Šī pieeja ļauj uzturēt stabili pieaugošus pakalpojuma sniegšanas rādītājus – gadu no gada kurjeri tiek novērtēti ar 4,8 ballēm no 5 iespējamām.

"Šādu atgriezenisko saiti mēs uzskatām par darbinieku motivēšanas līdzekli, tādēļ pateicamies viņiem par labi padarītu darbu. No otras puses, ne brīdi nepārtraucam strādāt pie apkalpošanas kvalitātes uzlabošanas. Tādējādi ir iespēja redzēt, kā sokas konkrētam kurjeram, un, ja rezultāts pasliktinās, vispirms ieguldām laiku un zināšanas darbinieku prasmju uzlabošanā. Tāpat organizācijā esam ieviesuši darbaudzināšanas prakses un tālākizglītības programmas," stāsta "Venipak" vadītājs.

Uzņēmums seko līdzi arī sūtījumu izpildes īpatsvaram un cenšas, lai Baltijas valstīs pareizi un 24 stundu laikā tiktu piegādāti 99,8 procenti sūtījumu. Šī procesa pārvaldībai tiek izmantotas speciālas transporta iekārtas un automatizēti procesi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!