Foto: Publicitātes foto
Gaidīt svētkus, jubilejas vai viesus vienmēr ir satraucoši un priekpilni, taču neziņa, kad tiks piegādāts sūtījums un vai to būs iespējams saņemt pakomātā vai "pickup" punktā, ne vienmēr ir patīkama, tāpēc viens no piegādes kompāniju svarīgākajiem kvalitātes rādītājiem ir ātrums un savlaicīgums. Tieši tāpēc "Venipak" mērķtiecīgi paplašina paku šķirošanas un piegādes termināļu tīklu, investējot līdzekļus un rūpējoties par klientu apmierinātību.

Pērn starptautisko pakalpojumu piegādes kompānija "Venipak" atvēra jaunu paku piegādes termināli Pierīgā, kas atrodas Rumbulā, tādējādi aptverot abus Daugavas krastus galvaspilsētā, jo otrs šāds terminālis izvietots Mārupē. Šis bija stratēģisks lēmums, lai sastrēgumi nekavētu sūtījumu nogādāšanu abās Rīgas daļās, tādējādi rūpējoties par savlaicīgu paku piegādi. "Konkurence šajā nozarē ir ļoti liela, tāpēc ir svarīgi lietot inovatīvas problēmu risināšanas metodes un mainīt standarta procesus, lai nodrošinātu klientiem augstākās kvalitātes servisu, kur piegādes laiks un ātrums ir galvenie priekšnoteikumi," saka "Venipak" izpilddirektors Darjus Zailsks, "ja ir apsolīts, ka paka 24 stundu laikā nonāks pie pasūtītāja, tad tas arī ir jānodrošina, lai veidotu labu reputāciju un klienti būtu apmierināti."

Rumbulas paku šķirošanas un piegādes terminālī investēti 1,5 miljoni eiro, savukārt Mārupē esošais terminālis aprīkots ar visjaunāko šķirošanas līniju, tādējādi automatizējot procesus un nodrošinot ļoti ātru paku sagatavošanu un nogādāšanu pakomātos vai pie kurjeriem.

Tāpat "Venipak" izveidojis arī paku šķirošanas un piegādes termināļus citās Latvijas pilsētās, tostarp Rēzeknē, Daugavpilī, Valmierā, Liepājā, Gulbenē, Ventspilī un Jēkabpilī. "Mēs veidojam tīklu, kura uzdevums ir būt pēc iespējas tuvāk saviem klientiem. Tas attiecas kā uz uzņēmumiem, kuri regulāri izmanto sūtījumu piegādes pakalpojumus, tā arī privātpersonām, kuras labprāt iepērkas internetā un izvēlas savus sūtījumus saņemt vai nu ar kurjera, vai pakomātu starpniecību," skaidro Zailsks. Pašreiz "Venipak" Latvijā izvietojis jau 200 pakomātus, kuros ik dienu savus sūtījumus saņem liels skaits iedzīvotāju.

Pētījumi liecina, ka tieši satiksme rada lielākās problēmas jebkurā gadalaikā, savukārt papildu sastrēgumi izraisa kavēšanos un pagarina ceļā pavadīto laiku. Tas īpaši novērojams svētku sezonā, kad rodas lielākas problēmas, jo cilvēki ne tikai cenšas pagūt paveikt visus iekavētos darbus, bet arī daudz intensīvāk dodas uz saviem galamērķiem, tādējādi veidojot drūzmēšanos kā lielveikalos, tā arī uz ceļiem. "Mēs mērķtiecīgi un stratēģiski izvietojam termināļus, lai spētu iespējami operatīvi sasniegt klientus, jo tas palielina apmierināto cilvēku skaitu un tādējādi palīdz arī stiprināt uzņēmuma labo reputāciju," skaidro Zailsks, "iemesls, kādēļ sapratām, ka Rīgas tuvumā ir nepieciešami divi termināļi, pamatā ir problēmas ar tiltiem, kas savieno Daugavas abas puses. Uz tiem ir gan problemātiska uzbraukšana, gan pārvietošanās kopumā, jo veidojas sastrēgumi, kas ievērojami palēnina kurjeru darbu, tāpēc pastāv būtisks risks, ka paku piegāde var nenotikt laikā."

Pašreiz problēma ar sūtījumu savlaicīgu piegādi ir atrisināta, kas nozīmē, ka ar "Venipak" sūtītās paciņas savus klientus sasniegs operatīvi! Uzzini vairāk par to, kā "Venipak" var palīdzēt tavam uzņēmumam, šeit: https://venipak.com/lv/produkti-un-pakalpojumi/biznesa-klientiem/.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!