Foto: Publicitātes foto

SILMACHY cosmetics Latvijā kļuvis par iemīļotu zīmolu, pateicoties savam daudzveidīgajam dabisko produktu klāstam, kas ražots dabai draudzīgā un ilgtspējīgā iepakojumā. Lai dabiskā kosmētika kļūtu vēl pieejamāka pircējiem, SIA "Silmachy Remedies" pirms trīs gadiem pievienojās 220.lv tirdzniecības platformai Marketplace, atzīstot, ka šai laikā veiksmīgi izdevies paplašināties arī Igaunijas un Lietuvas tirgos, kā arī būtiski veicināt zīmola atpazīstamību un jaunas mērķauditorijas piesaisti.

Par savu pieredzi 220.lv Marketplace platformā stāsta "SILMACHY cosmetics" īpašniece Marta Šulce: "Tirdzniecību 220.lv sākām pirms 3 gadiem. Vispirms tirdzniecību izmēģinājām Latvijas tirgū. Gūstot apstiprinājumu tirdzniecības platformas efektivitātei, pamazām paplašinājāmies arī Lietuvas un Igaunijas tirgos. Līdz šim Marketplace mums ir palīdzējis ne vien audzēt apgrozījumu, bet arī veicinājis mūsu zīmola atpazīstamību, jo platformai ir liels apmeklētāju skaits. Tas rezultējies arī ar jauniem pircējiem."

Uzņēmēja atzīst, ka, neskatoties uz to, ka "SILMACHY cosmetics" piedāvā nišas produktus, viņu veiksmes atslēga slēpjas produktu sastāvā un dabai draudzīgajos, ilgtspējīgos iepakojumos, ko pircēji arvien vairāk novērtē. "Dabiskā cietā kosmētika un šampūnziepes noteikti izceļas vairāk nekā daudzi klasiskie šampūni. Turklāt mums ir svarīgs ne tikai kosmētikas dabīgais un nekaitīgais sastāvs, bet arī iepakojums – zinot, ka kosmētikas industrija ik gadu saražo ap 120 miljardiem plastmasas iepakojumu, kurus ne vienmēr var pārstrādāt, mēs izvēlamies atteikties no plastmasas jau pašā ražošanas sākumā, un piedāvājam kosmētiku viegli pārstrādājamos un videi draudzīgos kartona, alumīnija un stikla iepakojumos," atklāj M.Šulce.

AR "SILMACHY cosmetics" SORTIMENTU 220.LV MARKETPLACE VARIET IEPAZĪTIES ŠEIT

Foto: Publicitātes foto

Atklājot, kādas preces 220.lv pircēji biežāk iecienījuši, viņa norāda, ka visā Baltijā visvairāk Marketplace tiek iegādāta eļļa bārdas augšanas veicināšanai. Pēc tam seko šampūnziepes jeb cietie šampūni, kondicionieri un ziepes, kā arī dabīgie dezodoranti kartona iepakojumos.

"SILMACHY cosmetics" īpašniece jaunajiem pārdevējiem iesaka: "Zinot, cik negaidītas situācijas var norisināties pasaulē un tepat Latvijā, manuprāt, e-komercija ir uzņēmējdarbības pamats.

Aizvadītajos gados cilvēki ir aktīvi sākuši un turpina iepirkties tiešsaistē, un, domāju, ka visiem jaunajiem pārdevējiem ir jāsāk tieši ar šo kanālu. Ņemot vērā, ka šobrīd laiks ir zelta vērtē, e-komercija ir ļoti labs veids, kā būt ātri un ērti sasniedzamam. Mēs nereti braucam pārdot preces uz dažādiem tirdziņiem, lai klātienē satiktu klientus, bet redzam, ka pēc 2019.gada mājsēdes, apmeklētāju un pirkumu skaits klātienē tomēr samazinās," tā M.Šulce.

"SILMACHY cosmetics" pieredzes stāsts liecina, ka arī mazie ražotāji spēj izcelties un veiksmīgi konkurēt ar lielajiem uzņēmējiem – šobrīd pircējiem ir svarīga ne vien produktu kvalitāte, pievilcīgs iepakojums un cena, bet arī ražotāju apņemšanās piedāvāt ilgtspējīgus un videi draudzīgi ražotus un iepakotus produktus. Iespējams, visu šo īpašību kopums ir galvenais iemesls uzņēmuma panākumiem gan vietējā, gan starptautiskā mērogā.

Uzņēmēji, kas vēlas pievienoties tirdzniecībai Marketplace, var reģistrēties ŠEIT

Pievienojoties tirdzniecībai 220.lv, Marketplace komanda nodrošina palīdzību un konsultācijas ikvienam pārdevējam, lai gūtu pēc iespējas labāku pieredzi un augstus pārdošanas rezultātus. Marketplace speciālistu komanda īsteno dažādus pakalpojumus, piemēram, nebanku finanšu pakalpojumus, loģistikas servisu "Fulfillment by Pigu", reklāmas rīku "Martailer" un citus risinājumus.

Tāpat, lai uzlabotu pārdošanas nosacījumus Marketplace, 220.lv samazināja komisijas maksu populārākajām preču kategorijām, lai palīdzētu tirdzniecības platformā pārdevējiem pārdot vairāk un nopelnīt vairāk.

Komisijas maksa Marketplace līdz 10% tika samazināta apģērbu, apavu, modes aksesuāru un medicīnas preču kategoriju pārdevējiem. Savukārt pārtikas preču tirgotājiem komisijas maksa tika samazināta līdz 5%, bet pieaugušo preču kategorijā – līdz 12%. Video un audio iekārtu kategorijās komisijas maksa tika samazināta līdz 6,5%, savukārt pārdevējiem, kuri tirgo sadzīves tehniku, elektroniku, tai skaitā arī cepeškrāsnis un ledusskapjus - 6% apmērā. Līdz 5,5% komisijas maksa tika samazināta arī pārdevējiem, kuri tirgo grāmatas, bet dāvanu pārdevējiem - līdz 10%. Mājas labiekārtošanas preču, piemēram, elektroinstrumentu segmentā turpmāk pārdevējiem tiks piemērota līdz 11% mazāka komisijas maksa.

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!