Foto: Publicitātes foto

Intīmpreču veikals "SEXYSTYLE" šogad svin pilngadību. Izceļot šo īpašo notikumu, veikals pārcēlies uz jaunām, plašākām telpām, turklāt pārmaiņas piedzīvojusi arī zīmola identitāte – izveidots jauns logotips. Tiesa, ir vērtības, kuras palikušas nemainīgas, – "SEXYSTYLE" joprojām piedāvā plašāko dažādu intīmpreču klāstu, kā arī pircējus veikalā vienmēr sagaida smaidoši un zinoši konsultanti, kuri katram individuāli palīdz atrast piemērotāko preci.

Veikals tagad atrodams Lāčplēša ielā 20a – rosīgajā "Tērbatas Biznesa centrā" Lāčplēša un Tērbatas ielas krustojumā. Pārceļoties uz jaunajām telpām, par prioritāti tika izvirzīta klientu labsajūta un kvalitatīvs serviss. Jaunais veikals ir plašāks, gaišāks un estētiski pievilcīgāks nekā iepriekšējais. Tas noteikti pārsteigs ar moderno, estētisko noformējumu un iekārtojumu, kuru veidojot piedomāts, lai cilvēkos vairotu sajūtu, ka no intīmās dzīves izzināšanas un apspriešanas nav jākautrējas vai jāslēpjas aiz tumšiem aizkariem.

Foto: Publicitātes foto

Pilnveidojamies, lai sniegtu labāko

Jaunajā atrašanās vietā veikals izvietots vienā stāvā, ne divos, kā tas bija iepriekš, lai apmeklētājiem būtu vieglāk orientēties un izskatīt plašo sortimentu. Savukārt jaunākie produkti ir uzreiz pamanāmi, jo tie izcelti uz paaugstinājuma veikala vidū. "SEXYSTYLE" atrodamas tādu zīmolu kā "Womanizer", "Lush", "Lovense", "We Vibe", "FunFactory" un daudzu citu preces.

"Šo 18 gadu laikā esam nemitīgi auguši un attīstījušies tandēmā ar sadarbības partneriem un arī mūsu klientiem, ieklausoties viņu vēlmēs un vajadzībās. Mums ir svarīgi parādīt, ka intīmpreču nozares veikals var būt pieejams, aicinošs un ar patīkamu atmosfēru, kas atspoguļo būtisko – ka par seksualitāti var runāt daudzpusīgi. Ikviens cilvēks ir aicināts pie mums uzzināt un izprast savu seksualitāti no dažādām šķautnēm," stāsta "SEXYSTYLE" mārketinga un komunikācijas vadītāja Ketrisa Petkeviča.

Foto: Publicitātes foto

Līdz ar nobrieduša cilvēka vecuma sasniegšanu "SEXYSTYLE" to vēlas atspoguļot arī savā zīmola dizainā. Jaunais logo ir atturīgs un iemieso stabilitāti un drošības sajūtu, ko zīmols vēlas radīt saviem klientiem, darbiniekiem un sadarbības partneriem. Tā pamatīgums iezīmē "SEXYSTYLE" spēcīgo ietekmi nozarē. Rozā krāsa nodrošina pēctecību vēsturiskajam logotipam, taču, lai vizuālajai identitātei piešķirtu dziļumu un briedumu, izvēlēts piesātināti rozā tonis. Papildus tam izstrādāts arī īpašs simbols sirds veidolā.

"Sirds ir mīlestības un kaisles, kā arī rūpju un labklājības simbols. "SEXYSTYLE" piedāvātie produkti un pakalpojumi palīdz dažādot pāru un indivīdu seksuālo dzīvi, kā arī gādā par seksuālo veselību un baudu kā veselīga dzīvesveida sastāvdaļu. Tāpēc arī izvēlējāmies sirdi kā mūsu uzņēmuma simbolu un papildinājām to ar mūsu logotipu," stāsta veikala pārstāve.

Foto: Publicitātes foto

Nekautrējies pavaicāt!

"SEXYSTYLE" lepnums un īpašā iezīme, ar ko zīmols izceļas uz citu fona, ir zinoši un iejūtīgi konsultanti. Veikalā ikvienam apmeklētājam ir iespēja ne tikai iegādāties kvalitatīvākās un visvairāk pieprasītās preces, bet arī saņemt individuālu konsultāciju.

Arī jaunajā veikalā konsultanti palīdzēs atrast piemērotāko un palīdzēs vieglāk orientēties plašajā intīmpreču pasaulē. Ikviens no mums ir unikāls, tāpēc šādas konsultācijas ir ļoti būtiskas, īpaši, ja cilvēks pirmoreiz iegriezies intīmpreču veikalā. Pirmajai pieredzei ir jābūt patīkamai un pozitīvai. Tie ir galvenie priekšnoteikumi, lai baudas sajūtas tiktu izzinātas un attīstītas arī turpmāk un arvien augstākā līmenī.

"Mēs rūpējamies ne tikai par baudu, bet arīdzan par veselību un cilvēku izglītošanu. Mums rūp ikviens, kurš vēlas paplašināt savas zināšanas un pilnveidot savu izpratni par to, kas ir bauda un labsajūta," piebilst zīmola pārstāve.

Foto: Publicitātes foto

Izzinošas meistarklases

Daudzi, iespējams, būs pārsteigti, uzzinot, ka "SEXYSTYLE" piedāvā arī dažādas meistarklases. Tajās ir iespēja papildināt zināšanas, kā palielināt baudu, un izzināt savas seksualitātes daudzās šķautnes. "Reizi pusgadā dodamies uz starptautiskām izstādēm ārvalstīs, lai papildinātu savas zināšanas un preču sortimentu. Mēs aktīvi sekojam līdzi, kādas ir jaunākās aktualitātes intīmpreču un seksuālās veselības nozarēs."

Meistarklases plašākai publikai atkal būs pieejamas no septembra. Turklāt – ar paplašinātu tematisko loku. Vasarā fokusā ir kāzu sezona, kuras laikā ir liels pieprasījums pēc vecmeitu un vecpuišu ballītēm, taču pēc individuāla pieprasījuma arī šajā periodā ir pieejama jebkura meistarklase. Visvairāk pieprasītās meistarklases viennozīmīgi ir "Shibari", "Baudas anatomija", BDSM un "Perfektais Handjob".

Foto: Publicitātes foto

Nāc ciemos!

Mēs esam priecīgi mūsu veikalos redzēt ikvienu – sievieti, vīrieti, nebināru personu, vecu, jaunu, kautrīgu vai aktīvu. Pie mums ir vērts iegriezties, lai uzzinātu kaut ko jaunu, jo bauda ir ļoti plašs jēdziens. Intīmo dzīvi ar patīkamām sajūtām var bagātināt ne tikai rotaļlietas, bet arī citas intīmpreces, piemēram, eļļas un lubrikanti. Rotaļlietu pasaule ir ļoti plaša un turpina attīstīties ar pilnu atdevi, un mūsu vēlme ir piedāvāt cilvēkiem pēc iespējas kvalitatīvāku sortimentu un attīstīt savu unikālo baudas recepti.

Foto: Publicitātes foto

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!