Jau pirms krīzes laikā tika secināts, ka līgums ar "Rīgas satiksmi" par automašīnu nomāšanu vidēji maksājot 605 latus mēnesī par katru transporta līdzekli ir izteikti neizdevīgs. Tajā pat laikā ir grūti izkontrolēt vai par dārgu naudu nomātais spēkrats netiek izmantots personiskiem braucieniem.
Iepriekšējā sasaukuma domes darbības laikā tika ierosināts amatpersonu darba vajadzībām izmantot taksometrus, kas būtu gan ekonomiskāk, gan caurskatāmāk. Domes ierēdņiem, kuri līdz šim izmanto domes autotransportu, būtu īpašas apmaksas kartes, kas ļautu izsekot gan braucienu apjomus, gan maršrutus. Tādejādi būtu iespēja izskaust "īpaši nozīmīgos darba braucienus" piektdienas vakaros uz pirti vai brīvdienās pie dabas krūts. Nebūtu nepieciešamība veikt transporta līdzekļu regulāro tehnisko apkopi un remontu, maksāt ceļu nodokli, stāvvietu un citus izdevumus, algot autovadītājus, palielinātos transporta izmantošanas operativitāte. Jau pašlaik daudzas kompānijas izmanto taksometru pakalpojumus, jo piedāvājumi ir izdevīgi, un privātās kompānijas, kas izmanto pašu nopelnīto nevis nodokļos iegūto naudu, labi izprot, kas ir līdzekļu ekonomija krīzes apstākļos. Saskaroties ar acīmredzamu nevēlēšanos izmantot taksometrus dienesta vajadzībām, tādejādi ekonomējot nodokļu maksātāju naudu, rodas šaubas par domes vadības vēlmi realitātē izskaust dienesta transporta izmantošanu personiskām vajadzībām.
Kamēr pilsētas vadība nenodemonstrēs, ka taupības pasākumi attiecas uz visiem, tajā skaitā arī pašiem, un neizmantos acīmredzamas līdzekļu taupības iespējas, tikmēr nesagaidīt līdzīgu attieksmi no iedzīvotājiem. No vienas puses pilsētnieki tiek aicināti godīgi maksāt nodokļus Rīgas budžetā, no otras iegūtie līdzekļi tiek tērēti neekonomiski un iespējams domes amatpersonu privātajās interesēs.