Foto: Kadrs no video
Kādai "Delfi" lasītājai cerība, ka briļļu veikalā pasūtītās lēcas viņa pakomātā varēs saņemt jebkurā sev izdevīgā laikā, beidzās ar vilšanos, jo pakomāta durvis neatvērās. Sieviete vaino aukstos laikapstākļus, bet uzņēmumā "Omniva" norāda, ka notikusi ārkārtēja tehniska ķibele.

Lasītāja 25. janvārī pasūtīja lēcas "OC Vision" veikalā un izvēlējās pirkuma piegādi uz sev tuvāko "Omniva" pakomātu Iļģuciemā. 29. janvārī viņa saņēma īsziņu ar kodu un aicinājumu izņemt no pakomāta savu sūtījumu: "Vakarā devos pakaļ, bet sūtījumu izņemt nevarēju, jo, ievadot kodu, bija atbilstoša atvēršanas skaņa, bet durtiņas neatvērās un ekrānā parādījās paziņojums: "Durvis nevar atvērt"."

Viņa mēģinājusi sazvanīt "Omniva" operatorus, bet pēc pulksten 20 neviens neatbildēja. Lasītāja nosprieda, ka durvis nestrādā aukstā laika dēļ un nākamajā dienā atkal devās pakaļ sūtījumam, bet piedzīvoja to pašu situāciju, ko iepriekšējā dienā.

Viņa norāda, ka uzrakstījusi arī e-pastu "Omniva" ar lūgumu skaidrot situāciju, bet uzņēmums tikai atsūtījis e-pastu, kurā teikts, ka problēma tiks novērsta un viņa varēs izņemt sūtījumu, bet precīzs termiņš netika norādīts.

"Secinājums: ziemā labāk neizmantot pakomātus, citādāk apmaksāts pasūtījums var tikt iesprostots uz nenoteiktu laiku. Lēna problēmas risināšana, neatsaucīgs, pretimnenākošs kolektīvs. Ļoti žēl," dusmojas lasītāja.

Savukārt uzņēmuma "Omniva" pārstāve Ruta Pole portālam "Delfi" norādīja, ka konkrētajā gadījumā nebija vainojama ziemas temperatūra, bet gan skapīša durvīm tika konstatēts mehānisks bojājums. Viņa arī norāda, ka šāda veida bojājumi notiek ļoti reti - vien 0,016% gadījumu. Konkrētajā gadījumā uzņēmums ir vienojies ar klienti par sūtījuma piegādāšanu individuāli, izmantojot kurjeru piegādi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!