"Ar ieiešanu Latvijas tirgū gribam apvienot divas lietas – nodrošināt pieprasījumu pēc ritošā sastāva komponentēm Zviedrijā un ieiet interesantajā Latvijas tirgū," papildina izpilddirektora vietnieks Bjorns Sundens, norādot, ka Jelgava par atrašanās vietu izvēlēta ģeogrāfiskā stāvokļa un komunikācijas iespēju, kā arī rūpniecisko tradīciju un izglītības iespēju dēļ.
Sākumā Jelgavā paredzēts nodarbināt ap 30 strādājošo, bet līdz 2008.gada beigām – līdz 40. Ražotnes izveides pirmajā posmā plānots ieguldīt ap diviem miljoniem eiro. Investori centīšoties, lai jau šā gada nogalē pirmā šejienes produkcija nonāktu Zviedrijā. Pagaidām uzņēmums vēl nav pieņēmis galīgo lēmumu par ražotnes atrašanās vietu, tas notikšot februāra beigās vai marta sākumā. Visticamāk, "Euromaint" no Jelgavas Biznesa parka apsaimniekotāja kādreizējā RAF teritorijā īrēs 5000 kvadrātmetru lielu platību.
Uzņēmums sācis darbinieku atlasi – plānots pieņemt pieredzējušu speciālistu grupu, ko varētu papildināt jauni darbinieki, ko apmācītu uz vietas uzņēmumā. Perspektīvā paredzēta personāla apmaiņa starp Latviju un Zviedriju.
Uzņēmums arī centīšoties izveidot sadarbību ar Satiksmes ministriju un Latvijas Dzelzceļu. Zinot, ka ritošā sastāva uzlabošanai pie mums plānots piesaistīt nopietnu ES līdzfinansējumu un arī Igaunijā un Lietuvā ir aktuāla dzelzceļa ritošā sastāva uzturēšana, jautāti, vai zviedru investoru mērķis nav ieiet arī pārējo Baltijas valstu tirgū. "Euromaint" pārstāvji atbildēja apstiprinoši – tas varētu būt Jelgavā izveidotās ražotnes otrā attīstības posma mērķis. Zviedru uzņēmumam saistoša ir arī noieta paplašināšana Austrumu kaimiņvalstu tirgus virzienā.