Foto: Publicitātes attēli

"Opel" prezentējis savas ikoniskās "Blitz" (latviešu valodā – zibens) emblēmas jaunāko interpretāciju, kas zīmola sērijveida modeļus rotās no 2024. gada. Viena no galvenajām Riselsheimā bāzētā autoražotāja aizraujošās un atzinību guvušās dizaina filozofijas iezīmēm ir "Opel" kompass. Zibens arī turpmāk būs tā centrālais elements un lepni atradīsies "Opel" viziera centrā. Zibens šautra veido ciešas asociācijas ar elektrību un ideāli simbolizē "Opel" tuvošanos elektromobilitātes laikmetam.

"Mūsu "Blitz" emblēma ir aktuālāka nekā jebkad agrāk. Tā ne tikai simbolizē mūsu apņemšanos demokratizēt inovācijas un mobilitāti, bet arī apliecina mūsu apņemšanos līdz 2028. gadam Eiropā kļūt par pilnībā elektrisku zīmolu. Šogad mūsu portfelī jau būs 15 elektrificēti modeļi, tāpēc ar lepnumu varam teikt, ka "Opel" ir elektrisks," norāda "Opel" izpilddirektors Floriāns Hitls.

""Blitz" ir mūsu drosmīgās un tīrās filozofijas ikona. Asais un pārliecinošais jaunais zibens krusto tīro atbalsta gredzenu, mūsu ikoniskajai emblēmai piešķirot progresīvu, modernu izskatu. Kompass ir galvenais mūsu grafiskā dizaina princips, un zibenim tajā ir centrālā loma. Kompass ir mūsu priekšpuses, aizmugures un interjera dizaina elementu mugurkauls," piebilst "Opel" dizaina viceprezidents Marks Adamss.

Vācu autoražotājs jauno "Blitz" savā produktu portfelī ieviesīs pakāpeniski tuvāko gadu laikā. Pirmais sērijveida modelis jaunā izskata emblēmu iegūs 2024. gadā. Tomēr "Opel" izpilddirektors Floriāns Hitls uzsver, ka jauno emblēmu varēs detalizēti iepazīt jau šogad. ""IAA Mobility" ir viena no lielākajām autoizstādēm pasaulē, tāpēc tā ir lieliska vieta, lai plašu, starptautisku auditoriju iepazīstinātu ar mūsu jauno "Blitz". Turklāt mēs Minhenē plānojam arī pārsteigumu. Izstādes apmeklētāji būs sajūsmā," rezumē "Opel" izpilddirektors.

"Opel" ir viens no lielākajiem autoražotājiem Eiropā, ko 1862. gadā Riselsheimā, Vācijā nodibināja Ādams Opels. Automašīnas tajā tiek ražotas no 1899. gada. "Opel" ietilpst globālajā koncernā "Stellantis NV". Kopā ar savu britu māsas zīmolu "Vauxhall" uzņēmums ir pārstāvēts vairāk nekā 60 valstīs visā pasaulē, un turpina ienākt aizvien jaunos starptautiskos tirgos.

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!