Foto: Publicitātes foto

Šā gada pirmajos sešos mēnešos "Porsche" piegādājis par 15% vairāk automobiļu nekā šajā pašā periodā pērn – izaugsme ir visos tirdzniecības reģionos, taču visstraujāk Vācijā un Eiropā, kā arī Ziemeļamerikā, informēja uzņēmumā.

No 2023. gada janvāra līdz jūnijam sporta automašīnu ražotājs klientiem pasaulē kopā piegādājis 167 354 automobiļus, pērn šis skaits bija – 145 860 spēkrati.

"Pēc šā gada pirmajiem sešiem mēnešiem mēs varam būt apmierināti ar mūsu piegāžu rezultātiem līdz šim," norāda "Porsche AG" par tirdzniecību un mārketingu atbildīgais valdes loceklis Detlevs fon Platens. "Mēs uzrādījām izaugsmi visos mūsu tirdzniecības reģionos," viņš piebilda.

Ar 36 574 Eiropā piegādātiem automobiļiem 2023. gada pirmajā pusgadā "Porsche" reģistrējis kāpumu par 23% salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pērn. Tostarp uzņēmuma mājas tirgū Vācijā ievērojami lielāks cilvēku skaits saņēma savus automobiļus nekā pirms gada – 17 118 automašīnas jeb par 24% vairāk nekā 2022. gada janvārī-jūnijā.

Arī Ziemeļamerikā reģistrēta divciparu skaitlī mērāma augšupeja. Piegādāto automobiļu skaits gada griezumā pieaudzis par 12% un veidojis 41 937 vienības.

Neskatoties uz joprojām izaicinošajiem apstākļiem Ķīnā, "Porsche" 2023. gada janvārī-jūnijā šajā tirgū piegādāja 43 832 automašīnas, kas ir kāpums par 8%. Ārvalstīs un attīstības tirgos klientiem piegādāti 27 893 automobiļi jeb par 16% vairāk nekā pirms gada.

"911" savā jubilejas gadā joprojām ir ārkārtīgi pieprasīts

"Porsche" klienti visvairāk iecienījuši SUV modeļus. Kopumā klientiem piegādāti 47 755 "Porsche Macan" automobiļi, kas ir par 26% vairāk nekā pērnā gada pirmajos sešos mēnešos. "Cayenne" piegādāts kopumā 46 884 klientiem, proti, pieaugums par 12%.

Ikoniskais "911", kam šogad aprit 60 gadi, joprojām spēj likt klientu sirdīm pukstēt straujāk: "911" piegādāts 26 124 klientiem pasaulē (+21%).

Tikmēr elektrisko sporta automobiļu detaļu pieejamības trūkums šo kategoriju joprojām ietekmē vairāk nekā citus modeļus, līdz ar to pilnībā elektrisko "Taycan" piegādēs vērojams 5% kritums, salīdzinot par pērno gadu, pirmajā pusgadā 17 991 klients saņēma šo auto.

Luksusa sedans "Panamera" piegādāts 17 565 vienībās (+13%). Tikmēr "718 Boxster" un "718 Cayman" automobiļus saņēma 11 035 klienti (+13%).

"Uz vērtībām orientēta izaugsme "Porsche" ir galvenā prioritāte," saka fon Platens. "Lai to sasniegtu, mēs turpinām koncentrēties uz elastību laikā, kad globālā ekonomiskā situācija saglabājas izaicinoša. Jo sevišķi Ķīnā mēs cenšamies panākt pieprasījuma un piedāvājuma līdzsvaru atbilstoši mūsu luksusa tirgus stāvoklim," skaidroja fon Platens.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!