Foto: Publicitātes foto

"Iveco" pirmo reizi savā vēsturē ir atjaunojis visu produktu klāstu, veicot visu laiku lielākās investīcijas viena miljarda eiro apmērā. Jaunajam "Daily" vieglā komerctransporta modelim ir būtiski uzlabota kabīnes ergonomika un borta tehnoloģijas, kā arī ieviesti jauni savienojamības pakalpojumi, kas paplašināti visā "Iveco" saimē.

"Iveco" ir daudz strādājis pie tā, lai palielinātu auto lietderīgo kravnesību, un tagad piedāvā jaunu aizmugurējo lokšņu atsperu balstiekārtu ar progresīvu stingrību, kura ir pieejama kā papildaprīkojums. Tā ļauj pārvadāt smagāku kravu tā, it kā automašīnai būtu dubultās lokšņu atsperes.

Jaunais "Daily" piedāvā arī elektriskās un bio-CNG versijas, kā arī specializētus pakalpojumus, lai ar visaptverošu mobilitātes risinājumu palīdzētu klientiem īstenot pāreju uz ilgtspējīgu transportu. Uzlabotā elektriskā versija "eDaily" ir plaši pazīstama ar inovatīvo modulāro akumulatoru tehnoloģiju, kas pilsētas apstākļos nodrošina pat 400 km reālo nobraukumu. Turklāt tagad "72C" modelim ar 7,2 tonnu pilno masu un 4100 mm šasiju ir iespējams uzstādīt arī ceturto akumulatoru.

Palielinot akumulatora ietilpību līdz 148 kWh, enerģijas rezerve ļauj veikt līdz 240 km. "Iveco eDaily" modeļiem ar trim un četriem akumulatoriem ir palielināta ātrās uzlādes jauda. Tagad tā ir 115 kW, tāpēc enerģijas rezervi 100 kilometriem var iegūt vien 20 minūtēs. Turklāt, domājot par šoferu ērtībām, kabīnes šasiju iespējams aprīkot ar uzlādes pieslēgvietu sānos.
hāniskās ePTO pakotnes.

"Daily" salonā īpaši izceļas jaunais digitālais konfigurējamais 10,25 collu instrumentu panelis, kas ir standarta aprīkojumā visiem modeļiem. Jaunā informācijas un izklaides sistēma ar 10 collu krāsu displeju ir iestrādāta paneļa centrālajā daļā un piedāvā iepriekš nebijušas funkcijas.

Atpakaļskata kamera ar manevra trajektorijas līnijām tiek piedāvāta gan kabīnes modelim, gan furgonam. Tā pieejama pēc izvēles papildus parkošanās sensoriem un rāda skaidru skatu uz aizmuguri, padarot manevrus drošākus un vieglākus. Tāpat ir pieejams arī jauns 7 collu skārienekrāna radio ar vadības ierīču dublieriem uz stūres, mobilo ierīču savienojamību un "Iveco Driver Pal" asistentu.

Jaunās palīgsistēmas un 2. līmeņa autonomās braukšanas funkcijas uzlabo drošību gan transportlīdzeklī, gan ap to pat vairāk, nekā prasa normatīvie akti, un rūpējas arī par mazāk aizsargātajiem satiksmes dalībniekiem. Nogurumu garā dienā pie stūres mazinās jaunais sastrēgumu asistents, kas pats seko satiksmes plūsmai. Uzlabotā joslas centrēšana vada auto un notur joslas centrā, bet adaptīvā kruīza kontrole ar "Stop&Go" funkciju seko priekšā braucošajam auto un, ja tas samazina vai apstājas, pati aktivizē bremzes. Pateicoties inteliģentajam ātruma asistentam un ceļa zīmju atpazīšanai ar brīdinājumiem, autovadītājs var iestatīt ātruma ierobežojumu, paaugstinot drošību un samazinot stresu.

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!