Foto: Viesturs Radovics, DELFI
Vidēja izmēra motocikls gan ceļam, gan vieglam bezceļam, kas attiecīgā izmēra piedzīvojumu motociklu klasē konkurē ar tādām slavenībām kā "Tenere 700" ("Yamaha"), "Tiger 660 Sport" ("Triumph"), "Tuareg 660" ("Aprilia") un citiem – "Moto Morini" modelis "X-Cape" tirgū ienāk ar zemāku cenu.

"Moto Morini" ir itāļu motociklu zīmols ar saknēm Boloņā, kas ar dažu gadu pārtraukumu un dažādu intensitāti darbojas līdz šai baltai dienai. 2018. gadā kompāniju iegādājās Ķīnas motociklu ražotājs "Zhongneng Vehicle Group", kas deklarējis mērķi dažādot rumaku klāstu "Moto Morini" markā, kas vēsturiski vairāk strādāja ar sporta motocikliem, un palielināt klātbūtni tirgū. "X-Cape" ir viens no jauno centienu augļiem. Ķīna un tās politika nav šī raksta temats, tāpēc tālāk tikai par apskata galveno varoni – sarkani balto motociklu.

"Moto Morini" motocikli tiek izstrādāti un attīstīti Itālijā, bet ražoti Ķīnā. Tā kā Ķīnā zemo izmaksu dēļ mūsdienās tiek ražots gandrīz viss, pašam par sevi šim faktam nebūtu jābūt bažu avotam. Un arī pats motocikls dzīvē atstāja ļoti labu iespaidu – nekur nejutu Ķīnas lētumu, kas vairāk vai mazāk uzkrītoši parasti jaušams ķīniešu un indiešu braucamajiem. Turklāt dizains izdevies patiešām veiksmīgs un moderns.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!