Foto: Publicitātes foto

"Volkswagen" (VW) prezentējis jauno "ID.7", kas ir zīmola pirmais elektriskais modelis vidējā izmēra automobiļu klasē. Attālums, ko var veikt ar vienu uzlādi ir līdz pat 700 kilometriem (WLTP ciklā). "ID.7" tirdzniecībā Eiropā nonāks šī gada rudenī.

Efektīva piedziņas sistēma, ietilpīgs salons un augstākā līmeņa tehnoloģijas padara "VW ID.7" par ērtu automobili garo distanču braucieniem un rada jaunu segmentu "ID." automobiļu saimē. Šim modelim, kas ir gandrīz piecus metrus garš, ir uzlabots vadības koncepts, domājot par autovadītāju ērtībām, kā arī augstas kvalitātes apdare.

"ID.7" ir pirmais MEB platformas modelis ar pilnībā jaunu un efektīvu piedziņas sistēmas paaudzi. Ar 210 kW (286 ZS) jaudu tas ir jaudīgākais elektriskās piedziņas motors ar visaugstāko griezes momentu, kāds līdz šim ir bijis "VW ID." modeļos. Šo piedziņas variantu "ID.7" izmanto neatkarīgi no izvēlētā akumulatora lieluma. Motora spēka agregāts ar apzīmējumu "APP550" uzņēmuma iekšienē ticis izstrādāts kopā ar "VW Group Components" Kaselē (Vācija) un tur arī tiek ražots.

Jaunajai elektriskajai piedziņai visvairāk ir optimizēts enerģijas patēriņš. Atkarībā no akumulatora lieluma tiek prognozēts, ka saskaņā ar WLTP automobilis spēs nobraukt līdz pat 700 kilometriem, bet uzlādes jauda sasniegs aptuveni 200 kW.

"Jau līdz 2026. gadam mēs piedāvāsim plašāko elektrisko automobiļu modeļu klāstu, kāds pieejams starp visiem ražotājiem Eiropā – sākot ar vienkāršāko modeli par mazāk nekā 25 000 eiro un beidzot ar "ID.7", kā jauno augstākā līmeņa modeli "ID." saimē. Mūsu mērķis ir panākt, ka līdz 2030. gadam 80% no visiem Eiropā pārdotajiem VW automobiļiem būs elektroauto. Savukārt sākot no 2033. gada, VW Eiropā ražos tikai elektriskos automobiļus," informēja "VW Passenger Cars" izpilddirektors Tomass Šēfers.

"ID.7" ir gandrīz piecus metru garš, un tas veidots, balstoties uz aerodinamikas principiem. Automobiļa jumtam aizmugurē ir elegants kupejas stila slīpums, un tas palīdz sasniegt pirmšķirīgu aerodinamiskās pretestības koeficientu – aptuveni 0,23 apmērā – atkarībā no automobiļa aprīkojuma. Garā riteņu garenbāze un īsās pārkares nodrošina ērtu vietu automobiļa salonā visiem pasažieriem.

"VW ID.7" ieviests jauns vadības un displeja koncepts. Tas veidots, ņemot vērā klientu atsauksmes un uzlabojot vadības pieredzi. Standarta aprīkojumā iekļauti šādi elementi: 15 collu informācijas un izklaides sistēmas ekrāns, paplašinātās realitātes displejs, jauns gaisa kondicionēšanas vadības koncepts un izgaismota skārienjutīga slīdjosla.

Ar jaunajiem masāžas sēdekļiem un elektroniski aptumšojamu panorāmas lūku "ID.7" piedāvā aprīkojuma iespējas, kas parasti pieejamas vien "premium" konkurentu augstāku klašu automobiļos. Jaunajai panorāmas lūkai ar viedo stiklu var pārslēgties starp necaurspīdīgiem un caurspīdīgiem iestatījumiem, izmantojot skārienvadību. Tāpat kā daudzas citas "ID.7" funkcijas, arī jumtu iespējams vadīt ar balss komandām – tas tiek nodrošināts ar jauno IDA balss palīgu. Aprīkojuma izvēļu klāstu noslēdz 700 vatu "Harman Kardon" skaņas sistēma ar 14 skaļruņiem.

Vēl viens jaunums ir papildaprīkojumā pieejamie priekšējie sēdekļi: pirmo reizi VW sēdekļiem var izvēlēties adaptīvo klimata kontroli – ar dzesēšanu vai apsildi, kā arī ar žāvēšanas funkciju. Pieejama arī masāžas funkcija, kas saņēmusi Vācijas Muguras veselības asociācijas (AGR) apstiprinājumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!