Foto: Publicitātes foto

Atjauninātā "Opel Corsa" ir klāt – modernāka, digitālāka un daudzveidīgāka nekā jebkad agrāk. Pārdotākais mazās klases auto, kas pasaules pirmizrādi svinēja nesen notikušajā izstādē Minhenē, demonstrē zīmola jauno stilu, tostarp "Opel Vizor" elementus priekšpusē un labi pamanāmo modeļa nosaukumu aizmugurē. Pie "Opel" dīleriem Latvijā modernizētā "Corsa" ieradīsies nākamā gada pirmajā ceturksnī.

Papildaprīkojumā pieejamā pilnībā digitālā priekšējā paneļa pamatā ir "Qualcomm Technologies" izstrādātā "Snapdragon Cockpit" platforma, kas piedāvā jaunu, intuitīvi lietojamu informācijas un izklaides sistēmu ar krāsainu 10 collu skārienekrānu. Savukārt adaptīvās "Intelli-Lux LED Matrix" priekšējās gaismas, ko "Corsa" mazo auto segmentā ienesa 2019. gadā, darbojas vēl precīzāk, jo tagad tās veido 14 LED elementi.

Jaunā "Opel Corsa Electric" nodrošina vistīrāko braukšanu – bez emisijas. Klienti var izvēlēties jaunu 115 kW (156 ZS) elektromotoru ar 260 Nm maksimālo griezes momentu, kas pieejams jau no pirmā pieskāriena akseleratoram. Atkarībā no situācijas vadītājs var izvēlēties vienu no trim braukšanas režīmiem: "Eco", "Normal" vai "Sport". "Sport" režīmā akselerators kļūst ievērojami atsaucīgāks un ļauj braukt dinamiskāk. "Eco" režīmā piedziņa un pats auto tiek noregulēts optimālai efektivitātei.

"Opel Corsa Electric" enerģija tiek uzglabāta ļoti efektīvā un kompaktā litija jonu akumulatorā, kas nodrošina lielisku sniedzamību un ātru uzlādi. 156 ZS modelis ar nākamās paaudzes 51 kWh akumulatoru starp uzlādes reizēm var nobraukt līdz 405 km (WLTP dati). Piedziņas sistēma maksimālo ātrumu elektroniski ierobežo pie rādītāja 150 km/h, savukārt no 0 līdz 100 km/h ļauj paātrināties 8,1 sekundē.

Katrai modernizētajai "Corsa" jau standarta komplektācijā ir daudz jaunākās paaudzes tehnoloģiju un vadītāja atbalsta sistēmu. To vidū ir sadursmes brīdinājuma sistēma ar automātisko avārijas bremzēšanu un gājēju atpazīšanu, joslas saglabāšana, ceļa zīmju atpazīšana, modrības uzraudzība, kā arī aizmugurējie parkošanās sensori. Mazā auto aprīkojumā ir arī citi elektroniskie palīgi, kas braukšanu un manevrēšanu padara drošāku un vienkāršāku, tostarp sensori, kas uzrauga aizmugurējo spārnu zonu, un jauna augstas izšķirtspējas panorāmas kamera aizmugurē.

Tāpat kā tehnoloģiskais aprīkojums, arī "Corsa" dizains ir kļuvis modernāks. Viens no pamanāmākajiem tā elementiem ir izteiksmīgais "Opel Vizor" elements priekšpusē un stilīgais modeļa nosaukums aizmugurē – bagāžas nodalījuma vāka vidū.

Papildus ierastajam standarta aprīkojumam "Corsa" elektriskajā versijā ir arī digitālais vadītāja informācijas centrs, multimediju sistēma ar krāsainu skārienekrānu un "Apple CarPlay" un "Android Auto" bezvadu integrāciju, automātiskā klimata kontrole, 7,4 kW iebūvētais lādētājs, rekuperatīvā bremzēšana, siltumsūknis un 16 collu vieglmetāla diski.

Kopš 2019. gada "Corsa" pierāda, ka adaptīvā "Intelli-Lux LED" matrica, kas neļauj apžilbināt citus satiksmes dalībniekus, mazajā klasē var būt pieejama ikvienam. Līdzšinējo astoņu LED elementu vietā jaunajās gaismās ir 14 individuāli kontrolējami LED gaismekļi, kas citus satiksmes dalībniekus no gaismas staru kūļa izgriež vēl precīzāk nekā iepriekš.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!