"Williams" komanda uz Maņikūru ir sagatavojusi nopietnus uzlabojumus aerodinamiskajā jomā, bet "Ferrari" ir papildinājuši mašīnas aerodinamiku ar nelieliem antispārniņiem aizmugurē un priekšā.
"Jordan" vienība bija plānojusi sākot ar Francijas GP izmantot uzlaboto modeli EJ15B, tomēr pēc testiem Silverstonā, komanda atzina, ka tā debija būs jāatliek vēl pēc Lielbritānijas GP.
Maņikūras trasē ir viens no gludākajiem braucamās daļas segumiem visā Formula 1 čempionātā un tādejādi riepu piegādātājiem būs jāpiedāvā mīkstāka tipa riepas, nekā tie, iespējams, vēlētos, jo tas rada papildus draudus riepu izturībai. Šajā situācijā ļoti uzmanīgiem jābūt "Michelin" kompānijai, kuras rīcību FIA tagad vēro ar īpašu vērību.
Tikmēr pirmajā treniņu sesijā Maņikūrā dominēja "McLaren", "Renault" un BAR komandas piloti. Ātrāko apļa laiku uzrādīja Pedro de la Rosa, kurš ir "McLaren" vienības trešais pilots. Lielisks rezultāts arī Olivjē Panī, kurš Francijā pilda "Toyota" komandas trešā pilota pienākumus, tādejādi kaut nedaudz apmierinot vietējās publikas ambīcijas. Francūzis uzrādīja septīto apļa laiku. Mihaelam Šūmaheram pagaidām 11. rezultāts. Vācietis pirms Francijas GP paziņoja, ka "Ferrari" ir spēruši lielus soļus vadošo komandu virzienā un tāpēc mēs varam gaidīt vēl vienu goda pjedestālu arī no Šūmahera puses.
Francijas GP treniņi 1
V | Pilots | Komanda | Riepas | Laiks | Atst. | Apļi |
1 | P. De La Rosa | McLaren | M | 1:14.778 | 21 | |
2 | F. Alonso | Renault | M | 1:15.183 | +0:00.405 | 10 |
3 | G. Fisichella | Renault | M | 1:15.255 | +0:00.477 | 10 |
4 | T. Sato | BAR | M | 1:15.530 | +0:00.752 | 10 |
5 | K. Räikkönen | McLaren | M | 1:15.877 | +0:01.099 | 10 |
6 | J. Button | BAR | M | 1:16.038 | +0:01.260 | 10 |
7 | O. Panis | Toyota | M | 1:16.146 | +0:01.368 | 24 |
8 | J. Montoya | McLaren | M | 1:16.366 | +0:01.588 | 11 |
9 | R. Schumacher | Toyota | M | 1:16.731 | +0:01.953 | 6 |
10 | N. Heidfeld | Williams | M | 1:16.758 | +0:01.980 | 11 |
11 | M. Schumacher | Ferrari | B | 1:16.838 | +0:02.060 | 11 |
12 | D. Coulthard | Red Bull | M | 1:17.168 | +0:02.390 | 7 |
13 | C. Klien | Red Bull | M | 1:17.343 | +0:02.565 | 10 |
14 | R. Barrichello | Ferrari | B | 1:17.389 | +0:02.611 | 10 |
15 | M. Webber | Williams | M | 1:17.451 | +0:02.673 | 11 |
16 | F. Massa | Sauber | M | 1:17.777 | +0:02.999 | 7 |
17 | J. Villeneuve | Sauber | M | 1:18.192 | +0:03.414 | 6 |
18 | V. Liuzzi | Red Bull | M | 1:18.876 | +0:04.098 | 16 |
19 | R. Doornbos | Jordan | B | 1:19.001 | +0:04.223 | 20 |
20 | N. Karthikeyan | Jordan | B | 1:20.067 | +0:05.289 | 13 |
21 | C. Albers | Minardi | B | 1:20.382 | +0:05.604 | 17 |
22 | P. Friesacher | Minardi | B | 1:20.725 | +0:05.947 | 16 |
23 | T. Monteiro | Jordan | B | 1:21.725 | +0:06.947 | 6 |
Otrajā piektdienas treniņā par nozīmīgāko notikumu kļuva Kimi Raikonena "McLaren-Mercedes" dzinēja nodegšana. Jau pašā sesijas sākumā soms bija spiests apstāties trases malā ar dūmojošu motoru. Tādejādi jaunās specifikācijas "Mercedes" motors, kuru Raikonens sāka izmantot tikai šajā posmā, ir izturējis nepilnus 15 apļus un somam Francijas GP startā būs jāstājas 10 pozīcijas zemāk par savu izcīnīto starta vietu.
Tikmēr ātrāko apļa laikus otrajā treniņu stundā uzrādīja abi Raikonena komandas biedri: Perdo de la Rosa un Huans Pablo Montoija. Krietni labāku sniegumu otrajos treniņos nodemonstrēja "Ferrari" - Mihaelam Šūmaheram trešais labākais laiks, bet Barikello - septītais.
Francijas GP treniņi 2
V | Pilots | Komanda | Riepas | Laiks | Atstatums | Apļi |
1 | P. De La Rosa | McLaren | M | 1:14.460 | 33 | |
2 | J. Montoya | McLaren | M | 1:15.129 | +0:00.669 | 18 |
3 | M. Schumacher | Ferrari | B | 1:15.204 | +0:00.744 | 21 |
4 | F. Alonso | Renault | M | 1:15.242 | +0:00.782 | 23 |
5 | G. Fisichella | Renault | M | 1:15.380 | +0:00.920 | 24 |
6 | O. Panis | Toyota | M | 1:15.483 | +0:01.023 | 37 |
7 | R. Barrichello | Ferrari | B | 1:15.605 | +0:01.145 | 20 |
8 | J. Trulli | Toyota | M | 1:15.774 | +0:01.314 | 21 |
9 | D. Coulthard | Red Bull | M | 1:16.371 | +0:01.911 | 19 |
10 | J. Villeneuve | Sauber | M | 1:16.430 | +0:01.970 | 18 |
11 | J. Button | BAR | M | 1:16.645 | +0:02.185 | 25 |
12 | F. Massa | Sauber | M | 1:16.753 | +0:02.293 | 20 |
13 | T. Sato | BAR | M | 1:16.894 | +0:02.434 | 24 |
14 | R. Schumacher | Toyota | M | 1:16.925 | +0:02.465 | 24 |
15 | V. Liuzzi | Red Bull | M | 1:16.987 | +0:02.527 | 25 |
16 | M. Webber | Williams | M | 1:17.107 | +0:02.647 | 26 |
17 | N. Heidfeld | Williams | M | 1:17.192 | +0:02.732 | 28 |
18 | R. Doornbos | Jordan | B | 1:17.574 | +0:03.114 | 24 |
19 | N. Karthikeyan | Jordan | B | 1:17.790 | +0:03.330 | 18 |
20 | C. Albers | Minardi | B | 1:18.508 | +0:04.048 | 13 |
21 | P. Friesacher | Minardi | B | 1:18.814 | +0:04.354 | 25 |
22 | C. Klien | Red Bull | M | 1:18.897 | +0:04.437 | 5 |
23 | T. Monteiro | Jordan | B | 1:19.228 | +0:04.768 | 17 |