625 zirgspēku jaudīgā 'BMW M5 Competition' versija
Foto: Publicitātes foto

Kompānija BMW prezentējusi jaunās paaudzes sportiskā sedana "M5" visjaudīgāko modifikāciju "Competition". Automobilis šajā versijā ieguvis ne tikai jaudīgāku motoru, bet arī sportiskāka regulējuma balstiekārtu un citas atšķirības.

"BMW M5" 4,4 litru V8 biturbo motora jauda no standarta 600 zirgspēkiem palielināta līdz 625 ZS. Savukārt maksimālais griezes moments tam joprojām ir 750 ņūtonmetru apmērā, tomēr "Competition" versijā ir pieejams plašākā dzinēja apgriezienu diapazonā – no 1800 līdz 5800 apgr./min. Tāpat spēkratam uzstādīta vēl sportiskāka skanējuma izplūdes sistēma.

No vietas līdz 100 km/h "BMW M5 Competition" paātrinās 3,3 sekundēs, bet līdz 200 km/h – 10,8 sekundēs. Tas ir attiecīgi par 0,1 un 0,3 sekundēm ātrāk nekā standarta "BMW M5". Maksimālais braukšanas ātrums elektroniski ierobežots pie 250 km/h atzīmes, tomēr papildu aprīkojumā pieejamā pakotnē "M Driver's Package" tam ļauj paātrināties līdz pat 305 km/h.

"Competition" modifikācijas "BMW M5" balstiekārtā ir vēl stingrāki šķērsstabilizatori. Amortizatori un atsperes ir par 10 procentiem stingrākas, savukārt klīrenss pazemināts par septiņiem milimetriem. Jau standartā "Competition" versija ir aprīkota ar 20 collu riteņiem. Vēl ir izmainīts astoņpakāpju automātiskās pārnesumkārbas un pilnpiedziņas sistēmas darbības algoritms.

Tirdzniecībā "BMW M5 Competition" nonāks jūlijā un maksās vairāk nekā 100 tūkstošus eiro.

Source

DELFI Auto
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form