Foto: Publicitātes foto

"Porsche 718 Cayman GT4" sev ieguvis "vecāko brāli" – "718 Cayman GT4 RS". Jaunais modelis ir gatavs savai pasaules pirmizrādei novembrī, noslēguma testos nodemonstrējot dinamisko potenciālu gan uz kalnu ceļiem, gan sacīkšu trasē, teikts uzņēmuma paziņojumā.

Zīmola vēstnesis un izstrādes pilots Jergs Bergmeisters 20,832 kilometru garo Nirburgringas Nordšleifes trasi vieglas kamuflāžas izstrādes automašīnā pieveica septiņās minūtēs un 9,300 sekundēs. Savukārt īsāko, 20,6 kilometru apli, kas iepriekš kalpoja par atskaites punktu, pilots izbrauca 7 minūtēs un 4,511 sekundēs. Tas ir par 23,6 sekundēm ātrāk, salīdzinot ar "718 Cayman GT4".

Lai aizsargātu vadītāju, sporta automobilī ievietoja sacīkšu pilota sēdekli. Auto aprīkoja ar "Michelin Pilot Sport Cup 2 R" riepām, kas būs pieejamas pēc klienta izvēles. Auto standarta stāvoklis un svars tika apstiprināts notariāli.

"Izstrādājot "718 Cayman GT4 RS", mēs iekļāvām tajā visu, kas raksturo patiesu "RS": viegla uzbūve, vairāk piespiedējspēka, vairāk jaudas un, protams, vēl augstāks reaģētspējas un atgriezeniskās saites līmenis uz vadītāja komandām," norāda "GT Model Line" direktors Andrēass Preiningers.

Pēc Preiningera teiktā, fantastiskais Nordšleifes apļa laiks ir iespaidīgs pierādījums tam, cik skaidri pamanāmi ir šie braukšanas dinamikas uzlabojumi.

""718 Cayman GT4 RS" ir bezkompromisa braukšanas auto. Tas liekas tik veikls kā gokarts kalnu ceļos, bet vienlaikus ir arī iespaidīgi stabils un labi balansēts sacīkšu trasē. Citādāk šāds apļa laiks pat nebūtu iespējams," atklāj Jergs Bergmeisters.

Kā atzīst zīmola vēstnesis, "GT4 RS" ir viens no "asākajiem" auto, kādus "Porsche" jebkad radījis. Un braucējiem pašiem ir jāpiedzīvo tā radītās elpu aizraujošās skaņas pieredze. Bergmeisters "718 Cayman GT4 RS" izstrādē testu un pielāgošanas braucieniem veltījis vairāk nekā 500 stundu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!