Foto: Publicitātes attēli

"Volkswagen" (VW) komerctransporta nodaļa jūnijā pasaulē prezentēs pilnīgi jauno "Multivan" modeli, bet šobrīd piedāvā iespēju iepazīt sākotnējās modeļa skices.

VW komerctransports radījis "Multivan" pilnīgi no jauna, pilnveidojot daudzpusīgā un oriģinālā modeļa dizainu, kā arī izskatu. Taču tā slaveno priekšgājēju DNS ieņēma svarīgu lomu arī jaunās paaudzes "Multivan" izveidē.

Galvenais dizaineris Alberts Kircingers norāda: "Sperot nozīmīgu soli uz priekšu, mēs vēl vairāk esam uzlabojuši šī slavenā automobiļa nepārprotamo raksturu, vienlaikus saglabājot uzticību "Bulli" līnijai. Mēs, piemēram, apzināti izmantojam horizontālo raksturīgo līniju, kas stiepjas ap "T3" virsbūvi. "T" modeļu daudzšķautnainā stāsta DNS turpina dzīvot pilnīgi jaunā "Multivan", kas pēc pirmā acu skatiena tāpat atgādina tipisku "Bulli". Ar raksturīgu, pievilcīgu izskatu un skaidru, nemirstīgu dizainu."

Tādējādi monolītiskais dizains ir arī goda izrādīšana pirmās paaudzes "Multivan", kas debitēja pirms vairāk nekā 35 gadiem. Jaunais "Multivan" ietver arī "T4" dizaina elementus, un dzinēja pārsegs lakoniski stiepjas zem vējstikla.

Piektās paaudzes "Multivan", kas piedāvā līdz pat septiņām sēdvietām, pirmo reizi veidots uz "Modular Transverse Matrix" platformas. Tādējādi iegūta garāka garenbāze un izteiksmīgākas proporcijas. Jaunais "Multivan" ir arī platāks, tāpēc palielinājies arī šasijas platums. Vienlaikus jaunajam "Multivan" piešķirts zemāks profils, tādējādi ar proporciju mijiedarbību panākts jaudīgs kopējais izskats. Dizaineri panākuši arī ievērojamu aerodinamikas progresu, lai nodrošinātu zemāku degvielas patēriņu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!