Foto: Publicitātes foto

Jaunais "Volkswagen California" kemperis, kas veidots uz "Multivan" platformas, salīdzinājumā ar priekštečiem piedāvā vairāk vietas, modernākas un inovatīvākas tehnoloģijas, vienlaikus saglabājot tādus ikoniskus dizaina elementus kā paceļams jumts.

Nozīmīgs papildinājums ir "plug-in" hibrīda piedziņa ar pilnpiedziņas sistēmu, kas pārveido busiņu par elektrisku automobili ar lielu sniedzamības distanci. Jaunā "California" iepriekšpārdošana Latvijā tiks uzsākta šoruden, un pirmās piegādes plānotas šī gada beigās.

Paceļams jumts un divas bīdāmās durvis

Jaunajam "California" ir daudzpusīgs paceļamais jumts, kas aprīkots ar vairākiem logiem un odu tīkliem. Pirmo reizi busiņam ir arī bīdāmās durvis abās pusēs, nodrošinot vēl ērtāku pārvietošanos gan ikdienā, gan ceļojumos. Tāpat automobilī ieviestas arī papildu nojumes abās pusēs.

Salonā aizmugurējais sēdeklis ir nomainīts pret atsevišķiem sēdekļiem, kas nodrošina vietu lielāku priekšmetu pārvadāšanai.

Pirmais "California" ar spraudņa hibrīda dzinēju un pilnpiedziņu

VW izmanto četru cilindru turbo dīzeļdzinēju ar 150 ZS jaudu. Tikmēr jaunā "California" turbo benzīna dzinējs attīsta 204 ZS jaudu. Īpašs jaunums "California" ir jaunā "plug-in" hibrīda piedziņa (eHybrid), kuras sistēmas jauda ir 245 ZS.

Jaunais "California" ir pirmais VW grupas MQB platformas modelis, kas apvieno "plug-in" hibrīda dzinēju ar "4Motion" visu riteņu piedziņas sistēmu.

Spraudņa hibrīda piedziņa ļaus jauno "California" uz laiku pārvērst par elektrisko automobili ikdienas lietošanai. Augstā kombinētā elektromotora un augsto tehnoloģiju TSI (1,5 TSI evo2) efektivitāte nodrošinās arī lielu kopējo nobraukuma distanci un maksimālo vilkšanas svaru līdz 2000 kilogramu.

Visi jaunie "California" automobiļi ir balstīti uz inovatīvās "Modular Transverse Matrix" (MQB) platformas – uz pašreizējās "Multivan" versijas ar pagarināto garenbāzi. Kemperis ir 5173 mm garš (iepriekšējais modelis: 4904 mm); platums bez ārējiem spoguļiem ir 1941 mm (iepriekšējais modelis 1904 mm). Augstums ir 1990 mm, ieskaitot nolaistu paceļamo jumtu, un tas ir identisks iepriekšējam modelim, kas nozīmē, ka tas ir piemērots daudzstāvu autostāvvietām. Pagarinātā garenbāze starp asīm ir 3124 mm, nodrošinot, ka automobilī ir vēl vairāk vietas nekā tā priekšgājējā.

Pateicoties MQB platformai, jaunajai "California" būs pieejams plašs vadītāja asistenta sistēmu klāsts, kas sniedz papildu drošību un komfortu.

Kemperis jebkurai situācijai

Jaunais "California" būs pieejams "Beach", "Beach Tour", "Beach Camper" (ar mini virtuvi aizmugurē), kā arī "Coast" un "Ocean" versijās – katra ar pilnībā nokomplektētu mazu virtuvi vadītāja pusē.

Piecas jaunā "California" versijas ir izstrādātas, lai apmierinātu pēc iespējas vairāk dzīvesveida un ceļojumu scenāriju. Praktiskas atvilktnes ir izvietotas zem visiem atsevišķajiem sēdekļiem, kā arī vadītāja un priekšējā pasažiera sēdekļos. Lielais skaits 45W USB-C lādēšanas ligzdu arī nodrošina to, ka mobilās ierīces vienmēr būs uzlādētas.

Vadība ar kempera vadības bloku

Visas kempingam nepieciešamās funkcijas iespējams vadīt, izmantojot piecu collu skārienjūtīgo displeju jaunajā kempera vadības panelī, kas atrodas automobiļa aizmugurējā daļā, labajā pusē.

Vienlaikus lielāko daļu šo funkciju iespējams kontrolēt arī ar viedtālruni, izmantojot "California" lietotni, kā arī ar lietotni automašīnas informācijas un izklaides sistēmā. Informācijas un izklaides sistēmu arī iespējams izmantot, lai piekļūtu slīpuma regulēšanas displejam, kas ļauj kemperi izlīdzināt.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!