Foto: Toyota Motorsport GmbH

"Toyota GT86 CS-R3" ir pirmais automašīnas modelis ar aizmugurējo riteņu piedziņu 21. gadsimtā, kas saņēmis Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) homologāciju, un oficiāli drīkst piedalīties rallija sacensībās, ieskaitot pasaules rallija čempionātu (WRC), informē "Toyota Motorsport GmbH" (TGM).

"Toyota GT86 CS-R3" ir pirmā aizmugurējo riteņu piedziņas jeb "klasikas" automašīna R3 klasē, kurā līdz šim piedalījušās priekšpiedziņas mašīnas kā "Citroen DS3 R3" vai "Renault Clio R3".

"Homologācijas procesa pabeigšana TGM ir liels notikums, ko gaida visa rallija pasaule," saka kompānijas galvenais inženieris Niko Ēlerts. "Pagājis ilgs laiks, kopš FIA homologāciju ir ieguvis aizmugures piedziņas automašīnas modelis, kas radīja mums dažus izaicinājumus būvniecības laikā. Tāpēc mēs pateicamies par pacietību tiem, kuri atbalstīja šo projektu un gaidām redzēt mašīnu darbībā sacensībās."

Automobilis aprīkots ar divu litru atmosfērisko boksera tipa dzinēju ar 232 zirgspēku jaudu un 235 Nm griezes momentu un sešpakāpju secīko pārnesumkārbu, ko izstrādājusi kompānija "Drenth" īpaši aizmugures piedziņas automašīnām. Tas tiek pārdots "kit" versijā par 84 tūkstošiem eiro (bez PVN).

"Toyota" ir liela pieredze ar "klasikas" automašīnu sagatavošanu rallijam - pirmo slavu autosportā kompānija ieguva ar leģendāro "Toyota Celica" modeli, kas vairākkārt uzvarējis vienā no smagākajiem WRC posmiem, Safari rallijā Kenijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!