Priekšpiedziņas 'Nissan GT-R LM Nismo' startam Lemānas 24 stundu sacīkstēs
Foto: Publicitātes foto

Kompānijas "Nissan" sporta nodaļa izstrādājusi sacīkšu auto "GT-R LM Nismo", kas šogad piedalīsies FIA izturības sacīkšu čempionātā (WEC), tostarp Lemānas 24 stundu maratonā. "Nissan" sacīkšu automobilis ir ar priekšdaļā novietotu motoru un priekšējo riteņu piedziņu, kamēr aizmugurējos riteņus vajadzības gadījumā vilkmei pieslēdz elektromotors.

Formāli "Nissan GT-R LM Nismo" ir pilnpiedziņas, tāpat kā pārējie augstās LMP1 klases pārstāvji – "Audi", "Porsche" un "Toyota". Tomēr atšķirībā no "Nissan" iepriekšminētie izmanto citādu shēmu – motors griež aizmugurējos riteņus, bet priekšējos vajadzības gadījumā pieslēdz elektromotors.

"Nissan GT-R LM Nismo" kustību nodrošina trīslitru V6 benzīna turbomotors, kas novietots spēkrata priekšā –, tas ir LMP1 klasei netradicionāls risinājumus. Tādu savulaik gadsimta sākumā izmantojuši vien "Panoz" kompānijas bolīdi.

Vēl "Nissan" sacīkšu auto aprīkots ar bremžu enerģijas rekuperācijas sistēmu, akumulatoru komplektu un elektromotoru, kas vajadzības gadījumā vilkmei pieslēdz arī aizmugurējos riteņus.

Autoražotājs "Nissan GT-R LM Nismo" hibrīda sistēmas kopējo jaudu oficiāli pagaidām neatklāj. Tomēr ārvalstu mediji pieļauj, ka tas sacīkšu režīmā tas attīsta 1250 ZS, bet bolīda pašmasa ir reglamentā noteiktie minimāli 880 kg.

"Nissan" par dalību LMP1 klasē paziņoja 2014. gada maijā. Līdz šim pēdējā reize, kad "Nissan" rūpnīcas komanda startēja Lemānas 24 stundu sacīkstēs, bija 1999. gadā ar divām ekipāžām – pirmā sasniedza astoto pozīciju, bet otrā nefinišēja. Pēc tam "Nissan" pameta LMP1 klasi. Kompānija atgriezās 2001. gadā, bet tikai motoru piegādātājs zemākajai klasei LMP2.

WEC sāksies 12. aprīlī ar sešu stundu izturības sacīkstēm Silverstounā. Savukārt Lemānas 24 stundu maratons norisināsies 13. un 14. jūnijā.


Tags

Audi FIA Lemāna Nissan Porsche Toyota

Comment Form