Foto: stock.xchng
Šonedēļ "Komunikācijas Trešdiena" tiks veltīta e-pastu mārketingam: "E-pastu mārketings - "labie", "sliktie" un reālā dzīve". Šoreiz semināra mērķauditorija ir mārketinga speciālisti, kā arī tie uzņēmumu vadītāji, kuri ikdienā plāno un organizē uzņēmuma mārketinga aktivitātes, informēja pasākuma rīkotāji.

Semināra – diskusijas laikā spriedīs par e-pastu mārketinga organizēšanu, plānošanu un efektivitāti, kā arī dažādiem trikiem un stratēģijām, labākajiem Latvijas un pasaules piemēriem u.tml. Seminārā – diskusijā piedalīsies "iMedia" valdes priekšsēdētājs un "Mailigen" izpilddirektors Artūrs Bernovskis un "Lattelecom" interneta mārketinga projektu vadītājs Mārtiņš Kažemaks, kurš dalīsies pieredzē par e-pastu mārketinga lomu interneta TV klientu piesaistē.

"E-pastu mārketings ir ļoti diskutabls temats, jo, no vienas puses, tas ir ļoti ērts un salīdzinoši lēts mārketinga veids, no otras - datu bāzes kvalitāte un konkurence ar nekvalitatīviem e-pastiem un "spamu", var būtiski ietekmēt tā efektivitāti. Turklāt sūtītāji, cenšoties izskaistināt savu sūtījumu, nereti aizmirst, ka datorlietotāji mēdz izmantot dažādu paaudžu datortehniku, līdz ar to bildes, kas vienā datorā izskatās skaisti, otrā nav redzamas vispār; muzikālas animācijas, kas vienā datorā skaisti skan, citā – paralizē visu sistēmu u.tml. Taču ir biznesa segmenti, īpaši uzņēmums uzņēmumam (B2B) jomā, kur e-pastu mārketings ir galvenais mārketinga veids, līdz ar to kļūdas dārgi maksā. Tāpēc šoreiz "Komunikācijas Trešdienā" runāsim par to, kā organizēt veiksmīgas un efektīvas kampaņas," stāsta cikla "Komunikācijas trešdienas" vadītāja, komunikācijas aģentūras "Communicatio" valdes locekle Dace Zandfelde.

30.maija "Komunikācijas Trešdienas" sākums – plkst. 15:00; semināru cikls norīt Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras Namā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!