Fоtо: Valsts kanceleja
Augstas tehnoloģijas stikla pārklājumu ražotājs "Groglass" ieviesīs pastāvīgu hibrīda darba modeli arī pēc pandēmijas, apvienojot klātienes un attālināta darba iespējas, stāsta uzņēmumā.

"Groglass" ievieš jaunu politiku, kas darba organizāciju pakārtos konkrētiem produktivitātes mērķiem, paredzot arī klātienes sadarbību un tikšanās, lai veicinātu radošumu un piederības sajūtu komandai un uzņēmumam. Būtisks jaunās kārtības mērķis esot arī dot skaidrību par darba organizācijas nākotni.

"Pandēmijas laiks ir parādījis, ka jaukta – tas ir gan attālināta, gan klātienes darba – risinājumi nemazina, bet pat vairo produktivitāti, vienlaikus uzlabojot cilvēku darba un ģimenes laika līdzsvaru un dzīves kvalitāti, kas krīzes laikā ir it īpaši svarīgi. Mēs esam pieņēmuši lēmumi pandēmijas laikā praksē sevi labi pierādījušo modeli ieviest pastāvīgi. Hibrīda modelis ar jauktu pieeju klātbūtnei birojā mums ļauj ne tikai uzlabot cilvēku labklājību, bet arī nodrošina labākas iespējas piesaistīt spēcīgākos cilvēkus, jo redzam, ka mūsdienu talanti vēlas elastību," saka "Groglass" dibinātājs un valdes priekšsēdētājs Aleksandrs Saša Kelbergs.

Jaunās darba kārtības ietvaros "Groglass" nodrošinās darbiniekus ar nepieciešamo tehnisko ekipējumu gan attālināta, gan klātienes darba vajadzībām.

"Groglass" akcentē, ka biznesa vadības konsultāciju uzņēmuma "McKinsey & Company" pētījumi parāda – vairāk nekā puse darbinieku vēlētos elastīgu darba modeli arī pēc pandēmijas, kamēr aptuveni trešdaļa kolēģu vēlētos pilnībā atgriezties darba vidē, bet vien aptuveni desmitā daļa darbinieku izvēlētos tikai attālināta darba iespējas.

Līdztekus "McKinsey" pētījumi rādot, ka darbiniekiem šobrīd ir ļoti svarīga skaidrība par darba nākotni, jo nenoteiktība vairo jau tā paaugstināta stresa līmeni Covid-19 krīzes laikā.

Читайте нас там, где удобно: Facebook Telegram Instagram !