Foto: Imago/Scanpix/LETA
Sūtījumu piegādes un loģistikas uzņēmumi pērn spējuši būtiski audzēt darbības apjomus, ko sekmējusi e-komercijas izaugsme pandēmijas ietekmē. Vienlaikus pieprasījuma pieaugums mudinājis sūtījumu piegādes uzņēmumus daudz straujāk investēt attīstībā un dažādos inovatīvos risinājumos, lai spētu piegādāt augošo sūtījumu apjomu. Turklāt pīķveidīgais pieprasījums radījis izaicinājumu īsā laikā piesaistīt un apmācīt jaunus darbiniekus. Tomēr, vērtējot darbības apjomus, nozares spēlētāji pērno gadu sauc par Ziemassvētku laiku gada garumā, un atklāj, ka klātienes tirdzniecības ierobežojumi ir būtiski sekmējuši uzņēmumu apgrozījuma pieaugumu.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!