Šā gada 9. septembrī svinīgi atklāta jaunā "Laimas" ražotne Laimas ielā, Ādažos. Tās izveidē, kā arī zīmola "Laima" turpmākajā attīstībā pēdējo trīs gadu laikā investēti 20 miljoni eiro. Šīs ir vienas no lielākajām investīcijām pārtikas nozarē Latvijā.

Ražotnes kopējā platība ir vairāk nekā 7200 m2. Tā ir moderna un energoefektīva ražotne ar precīzi un ērti plānotu ražošanas plūsmu, kas nodrošina efektivitāti un augstu produktu kvalitāti. Tāpat tā ir funkcionāla un ērta darba vide vairāk nekā 100 ražotnē strādājošajiem. Papildus tam, šajā ražotnē ir izbūvēta arī mūsdienīga produktu attīstības laboratorija, kas ļaus attīstīt un pilnveidot arvien jaunus produktus saldumu zīmola "Laima" klāstā, ko baudīt ģimenēm gan Latvijā, gan arī citviet pasaulē.

Tās atklāšanā piedalījās Latvijas Republikas Ministru prezidents Krišjānis Kariņš, "Orkla Latvija" valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons, "Orkla" grupas "Confectionery & Snacks" biznesa virziena izpilddirektore Ingvilla Tarberga Berga, kā arī citi aicinātie viesi.

"Šodien kopīgi baudām darba augļus, pie kura "Orkla" komanda kopā ar sadarbības partneriem strādāja pēdējos pāris gadus, lai "Laimai" būtu jaunas mājas. Viss līdz šim iecerētais būvniecības procesā un attīstības plānā ir veiksmīgi paveikts, un ar šo jauno "Laimas" ražotni ne vien pāršķirsim jaunu lapaspusi Latvijas saldumu rūpniecības vēsturē, bet sāksim jaunu nodaļu," norāda Toms Didrihsons, "Orkla Latvija" valdes priekšsēdētājs.

Spēcīgi, uz eksportu orientēti ražošanas uzņēmumi ir tautsaimniecības izaugsmes un iedzīvotāju labklājības pamats, atgādina ministru prezidents Krišjānis Kariņš. "Investējot jaunā, modernā rūpnīcā Latvijā, uzņēmums "Orkla Latvija" ir ne tikai īstenojis kārtējo investīciju projektu mūsu valstī, bet radījis jaunas darba vietas un nākotnē – papildu ieņēmumus valsts budžetam nodokļu veidā. Šis notikums ir viens no spilgtiem piemēriem viedās reindustrializācijas jeb ražošanas atdzimšanai Latvijā ar jaunu jaudu," viņš uzsver.

Ražotnes būvniecība tika sākta 2017. gada oktobrī, 2019. gada oktobrī tika atzīmēti jaunās "Laimas" ražotnes spāru svētki, savukārt 2020. gada janvārī jaunuzbūvētās ražotnes pamatos iemūrēta simboliska laika kapsula kā vēstījums nākamajām paaudzēm.

"Orkla Latvija" kopējais apgrozījums 2020. gadā bija 104,2 miljoni eiro. "Orkla" ir eksperts spēcīgu vietējo zīmolu attīstībā, saglabājot to produktu tradīcijas, vērtības un modernizējot ražošanas procesus. "Orkla Latvija" pārstāv tādus Latvijā iemīļotus zīmolus kā "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "Taffel the Original Snacks", "Pedro", "Spilva", "Gutta", "Everest", "Latplanta", "Abba" un citus.

"Laima" ir viens no vislabāk zināmajiem saldumu zīmoliem Baltijā. Pašlaik tās produktu portfelī ir vairāk nekā 250 dažādi produkti, kas pieejami Latvijā un ārvalstīs. "Laimas" produkcija ir nopērkama 20 pasaules valstīs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!