Foto: Publicitātes attēli

Potenciālie franšīzes ņēmēji pat nav jāpārvilina no citiem Latvijā strādājošajiem veikalu tīkliem, tie piesakās paši, jo vēlas izmantot "Spar" globālo spēku gan attiecībā uz preču sagādi, gan cenām, intervijā "Delfi Bizness" atklāj veikalu ķēdes attīstītāja "Spar Latvija" valdes priekšsēdētājs Andris Vilcmeiers. "Spar" tikko sācis izvērst savu tīklu Latvijā – pagaidām atvērti divi veikali: Saldū un Liepājā.

Šis zīmolam "Spar" ir otrais mēģinājums ienākt Latvijas tirgū – 2000. gadu sākumā Baltijā jau tika atvērti šī mazumtirgotāja veikali, taču toreiz plāns neīstenojās. Tagadējie "Spar Latvija" dalībnieki ir apņēmības pilni šo tīklu izvērst par nopietnu konkurentu trim pašreizējiem lielajiem spēlētājiem: "Rimi", "Maxima" un "Lidl". Attīstības plāni, par kuriem intervijā stāsta Andris Vilcmeiers, ir patiešām ambiciozi. 

Viņš arī atklāj, kā notikusi "Spar" atvešana uz Latviju – tas nav bijis ne viegli, ne ātri – un kas ir tie dalībnieki, kas virza šo projektu. 

Interesanti, ka arī lietuvieši un igauņi alkst pēc "Spar", bet priekšroka ir Latvijai. 

Jāatgādina, ka Nīderlandes mazumtirdzniecības zīmols "Spar" Latvijā darbību izvērš pēc franšīzes principa. "Spar Latvija", kas ieguvis tiesības pārstāvēt šo zīmolu Latvijā, kā franšīzes devējs piesaista citus uzņēmumus, kas atver "Spar" veikalus mūsu valstī. Vienlaikus "Spar Latvija" neizslēdz iespēju atvērt arī savus veikalus Latvijā.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!