Foto: Publicitātes attēli/"Lidl"

Pagājušās nedēļas noslēgumā daudzviet pasaulē norisinājās iepirkšanās svētki "Melnā piektdiena", kad veikali nāca klajā ar īpašiem piedāvājumiem. Arī mazumtirgotājs "Lidl" nepalika malā, bet reklamēto putekļu sūcēju-robotu veikalā bijis mazāk nekā vienai rokai pirkstu, vēsta Igaunijas "Delfi Ärileht".

Nesen "Delfi" rakstīja, ka "Lidl" pircēji Latvijā bija ļoti vīlušies, kad nevarēja iegādāties bērnu spēļu virtuves par pazeminātu cenu 19,99 eiro (parastā cena 79,99 eiro), jo veikalos tās bija ļoti ierobežotā skaitā un momentā tika izpirktas. Tāda pati situācija piedzīvota arī Igaunijā, informē "Delfi Ärileht".

Igaunijas medijs ziņo, ka kopš tā laika pircēju neapmierinātība par "Lidl" praksi attiecībā uz akcijas precēm nav rimusi.

Pie medija vērsies kāds pircējs, kuru nokaitinājusi "Lidl" putekļu sūcēju-robotu kampaņa. Proti, "Lidl" pircēju žurnālā reklamējis, ka "Melnajā piektdienā" putekļu sūcējus pārdod ar 50 procentu atlaidi. Produkta parastā cena ir 139,99 eiro, bet akcijā to varēja iegādāties par 69,99 eiro.

Lasītājs stāstījis, ka piektdien devies uz "Lidl" Mustamē, lai iegādātos robotu-putekļu sūcēju. Tā kā dzīvo laukos, bijis jāmēro tāls ceļš.

"Mēs atgriezāmies tukšām rokām... Tā kā plauktos to nevarējām atrast un nekur nebija pat cenu zīmes, es vēlējos noskaidrot, kāpēc šāda situācija, un atbilde bija pārsteidzoša. Veikalā nonāca tikai divi eksemplāri!" pārsteigumu paudis Igaunijas iedzīvotājs.

Kāpēc reklamēt, ja nav produkta, ko piedāvāt?

Lasītājs zvanījis klientu atbalsta dienestam, kur informēts, ka tas strādā tikai līdz plkst. 18.00. Joprojām cerot iegūt kāroto preci, viņš vērsies pie Mustamē "Lidl" veikala darbinieka, jautājot vai putekļu sūcējs ir pieejams citā "Lidl" veikalā, bet darbinieks vien paraustījis plecus un teicis, ka nevar palīdzēt. Cits klientu apkalpošanas darbinieks paziņojis, ka veikalā ir bijuši tikai daži robotizētie putekļu sūcēji un tur neko nevar darīt.

"Kāpēc reklamēt, ja nav piedāvājamas preces?" sašutis pircējs.

Kā medijam norādījusi "Lidl" komunikācijas vadītāja Katrīna Seppela, mazumtirgotāja biznesa modelis ietver īstermiņa akcijas, kuru laikā produktus iespējams iegādāties par ļoti pieņemamu cenu. "Mūsu pircēji jau zina, ka produktu ar atlaidi daudzums vienmēr ir ierobežots, un mēs nevaram garantēt, ka tie tiks visiem, kas tos vēlas," viņa sacījusi.

"Gan bērnu spēļu virtuves, gan robotizētie putekļu sūcēji bija nopērkami visos 13 "Lidl" veikalos visā Igaunijā, un mēs ticam, ka produktus ar atlaidi ieguva tie, kam tie bija visvairāk vajadzīgi. Saprotams, ka ikviens vēlas iegādāties dāvanas pirms Ziemassvētkiem, un "Lidl" līdz svētkiem ir sagatavojis vēl daudz īpašu piedāvājumu," solījusi Seppela.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!