Foto: AFP/Scanpix/LETA
"Labākie pirkumi par zemām cenām", "palutiniet sevi vai savus mīļos ar izcilu dāvanu", "totāla izpārdošana ar atlaidēm līdz pat 60%". Šie ir tikai daži no vilinošo reklāmsaukļu piemēriem, ar kādiem mazumtirgotāji aicina mūs pievienoties nu jau visas pasaules iepirkšanās bumam, kas aizsākas Melnajā piektdienā uzreiz pēc Pateicības dienas novembra ceturtajā ceturtdienā un noslēdzas Kiberpirmdienā, neoficiāli iezīmējot gatavošanos Ziemassvētkiem.

Šie ir tikai daži no vilinošo reklāmsaukļu piemēriem, ar kādiem mazumtirgotāji aicina mūs pievienoties nu jau visas pasaules iepirkšanās bumam, kas aizsākas Melnajā piektdienā uzreiz pēc Pateicības dienas novembra ceturtajā ceturtdienā un noslēdzas Kiberpirmdienā, neoficiāli iezīmējot gatavošanos Ziemassvētkiem.

Ignorēt to ir pagrūti, ja ne neiespējami, tāpēc "Delfi Bizness" raudzīja noskaidrot gan globālās andeles tendenču dinamiku pēdējos gados, gan – ēnas pusi, par kuru brīdī, kad roka izpārdošanu troksnī stiepjas pēc neticami lēta piedāvājuma, aizdomājas vien retais.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!